مدیر مركز رشد دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهرازآغاز دومین فراخوان پذیرش هسته ها و واحدهای فناور و موسسات در مهرماه 1391 خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛'دامون رزمجویی'در گفت و گو با خبرنگاران گفت: براساس این فراخوان مركز رشد دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از كلیه موسسات، شركتها،گروهها و افرادی كه دارای ایده و طرحهای دانش بنیان هستند در جهت شركت در این فراخوان دعوت می كند.

وی مركز رشد دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر را نخستین مركز رشد دریایی كشورعنوان كرد و افزود: این مركز در راستای حمایت از ایده های نخبگان در تولید و تبدیل دانش به ثروت و بومی سازی آمادگی پذیرش از شركتها را دارد.

مدیر مركز رشد دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ایده های مورد نظر در این فراخوان با محورهای صنایع وعلوم و فنون دریایی شیلات ، كشاورزی و بیوتكنولوژی صنایع شیمیایی و پتروشیمی ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT) صادرات و ورادات گردشگری است.

وی خاطرنشان كرد: خدمات و تسهیلات قابل ارائه در این مركز شامل خدمات استقرار و امكانات اداری لازم ،حمایت های حقوقی و قانونی ،آزمایشگاههای تخصصی، خدمات آموزشی و مشاورهای فنی و تخصصی و خدمات پروژه یابی و بازار یابی است.

رزمجویی افزود: معیارهای پذیرش شامل داشتن ایده محوری مناسب، تركیب نیروی انسانی متخصص متناسب با زمینه فعالیت واحد و ارایه برنامه كاری متكی بر شناخت بازار است.

وی گفت: متقاضیان برای كسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 06324235003 تماس حاصل فرمایند یا به آدرس خرمشهر، ابتدای بلوار خرمشهر، آبادان، بعد از فلكه كوی بهروز، دانشگاه علوم وفنون دریایی خرمشهر مراجعه كنند./س


برچسب ها: فراخوان ، دانشگاه ، دریایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.