امام جمعه ملكان گفت:نظام مقدس جمهوري اسلامي نظامي مردمي در جهان بوده و مورد حمايت مردم است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،حجه الاسلام حافظ زماني در جمع دستگاههاي دولتي ملكان به استقبال گسترده مردم ولايت مدار و هميشه درصحنه استان خراسان شمالي از مقام معظم رهبري اشاره كرد و گفت:عليرغم تلاش هاي دشمنان كه با تحريم ها درصدد دلسردي مردم از نظام بودند مردم استان خراسان شمالي از تمام گروه ها به خيابانها آمده و از رهبر خود به گرمي استقبال و به دشمنان فهماندند كه هيچ تهديد و فشار اقتصادي آنها را از انقلاب و رهبري خود خسته نخواهد كرد.

وي ادامه داد: ملت ايران طي 33 سال گذشته به جهانيان فهمانده اند كه نه تنها با گراني و تحريم بلكه با هيچ سختي و فشار به نظام خود پشت نكرده و و براي حفظ نظام جمهوري اسلامي و خون شهدا حتي از جان خود نيز مي گذرند.

امام جمعه ملكان به ديدارهاي رهبري با قشرهاي مختلف مردم خراسان نيز اشاره كرد و اظهار داشت معظم له در اين ديدارها تذكراتي به مسئولين از جمله حل مشكلات معيشتي مردم داشتند كه بايد مورد توجه جدي سران قواي مقننه و مجريه قرار گيرد.

وي افزود: انشالله قواي سه گانه با حفظ اتحاد خود و عمل به فرمايشات رهبري در جهت پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي بيش از پيش تلاش نمايند.

وي به انتقاد از قطع شبكه هاي تلويزيوني ايران توسط دولت فرانسه پرداخت و گفت در كشوري كه ادعا مي كند مهدآزادي است شبكه هاي ما را به جرم آگاهي بخشي و انعكاس حقايق قطع مي كنند در مقابل در برابر اهانت به پيامبر اسلام(ص) سكوت مي كنند!

امام جمعه ملكان ادامه داد: اين برخورد غربي ها نشانگر تاثيرگذاري نظام مقدس جمهوري اسلامي در دنياي شرق و غرب است/س

برچسب ها: قوا ، حفظ ، اتحاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.