انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران با تأکيد بر حفظ و ايستادگي بر آرمان‌هاي انقلاب از سوي دانشجويان و جوانان نامه‌اي خطاب به مقام معظم رهبري نوشت.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، انجمن اسلامي مستقل دانشجويان دانشگاه تهران خطاب به مقام معظم رهبري ضمن محكوم كردن نقشه‌هاي معاندين اسلام و انقلاب، با بيان اينكه هرگز اجازه اجرايي شدن نقشه‌های پلید دشمنان را در كشور نخواهند داد و همچنين با تمام قوا مقابل دشمن ايستادگي خواهند كرد نامه‌اي را منتشر كردند.
 
متن نامه به شرح زير است:

بنام خدا

خداوند زمینه رسوایی و زبونی آمریکا را به دست خود فراهم می‌آورد و اقتدار معنوی پرچم لااله الاالله را بر پرچم کفر به نمایش می‌گذارد و دل بندگان خالص خویش را شاد می‌سازد. امام خمینی(ره)

با اوج‌گیری تحریم‌ها از سوی غرب به سرکردگی آمریکای جنایتکار که سبب افزایش فشارهای اقتصادی بر ملت ایران شده است، و همراهی نوکران به ظاهر ایرانی آنها که به دامان اسرائیل و دشمنان ملت ایران پناهنده شده‌اند، عده ای در داخل کشور نیز وظیفه پیاده نظام داخلی آن‌ها را برعهده گرفته، و بلندگوی جبهه استکبار شده‌اند. این " مُرجِفون زمان " همانند اعقاب منافق خود به غلط پنداشته‌اند که با این سه ضلعی غرب، براندازان خارج نشین و همراهان داخلی، می‌توانند ملت و رهبری عظیم‌الشأن انقلاب را به بهانه بهبود اوضاع اقتصادی و معیشتی کشور، وادار به دست کشی از آرمان‌های مقدس انقلاب، و پذیرش خواسته‌های سلطه‌گران کنند. جای بسی تأسف است که گاهاً این مسائل از زبان کسانی مطرح می‌شود که خود را یار و مرید امام راحل(ره) می‌دانند، حال آنکه معمار کبیر انقلاب در زمان حیاتشان بارها پاسخ این یاوه گویان را مقتدرانه داده و فرموده‌اند: " آنهایی که خواب آمریکا را می‌بینند خدا بیدارشان کند ". رهبری معظم انقلاب نیز در مذمت چنین افرادی، آنها را فریفتگان غرب می‌دانند، و نکته قابل توجه این است که سرنوشت افرادی چون محمدرضا پهلوی، صدام، حسنی مبارک، قذافی و ... ، نشان دهنده این واقعیت است که آمریکا هیچ‌گاه به مریدان خود وفا نکرده است.

ما این شیفتگان و خودباختگان زخارف دنیا را، در صورتی که هنوز کورسوی ایمانی در آنها وجود دارد، به آیات قرآن کریم ارجاع می‌دهیم که می‌فرماید در صورت ایستادگی در برابر کافران، نصرت و یاری خداوند، و فتح و ظفر قطعاً شامل حال مؤمنین خواهد شد، حتی در صورتی که به ظاهر ضعیف‌تر از کافران باشند: " و لقد نصرکم اللهُ ببدرٍ و اَنتم اذلّه فاتقوا الله لعلکم تشکرون ".

عده‌ای کوته فکرمی‌پندارند که در این جنگ تمام عیار، مرارت و سختی فقط شامل حال جبهه خودی خواهد شد، حال آنکه با نگاه دقیق و صادقانه خواهیم دید که دنیای پوشالی غرب نیز به شدت در منجلابی خودساخته فرورفته، و در نهایت چاره‌ای جز عقب‌نشینی از زیاده خواهی‌های خود نخواهد داشت. قرآن کریم نیز به صراحت به این واقعیت اشاره داشته و می‌فرماید: " اِن یمسسکم قرحٌ فقد مسّ القوم قرحٌ مِثلُه و تلکَ الایّامُ نُداولها بَینَ النّاسِ و لیعلم الله الّذینَ آمنوا و یتّخذَ منکم شهداء " " اگر بر شما زخمی رسید، به آن قوم نیز همچنان زخمی رسیده است و این روزگار است که هر زمان آن را به مراد کسی می‌گردانیم تا خدا کسانی را که ایمان آورده‌اند بشناسد و از شما گواهان گیرد ".

و اما در پایان روی سخنمان با مولا و مقتدایمان است

آقا جان، ما جان بر کفان و شیفتگان نهضت حضرت روح الله(ره)، اعلام می‌داریم همان‌گونه که همت‌ها و باکری‌ها، زین‌الدین‌ها و صیادها تا آخرین نفس برای به خاک مالیدن بینی شیطان بزرگ مبارزه کردند، فرزندان همیشه در صحنه شما در سنگر علم و دانش نیز لحظه‌ای از مقابله احسن و بصیرت مدارانه با تمامی هجمه‌های دشمنان اسلام و ایران کوتاهی نخواهند کرد، و با آگاهی‌دهی، و برطرف ساختن شبهات واقعی و تصنعی در سطح دانشگاه و جامعه، اجازه نخواهند داد که نقشه‌های پلید دشمنان دیرینه انقلاب، در جهت مأیوس کردن مردم از این انقلاب عظیم الهی، مثمر ثمر واقع شود.

با آرزوی طول عمر همراه با عزت و سلامتی برای نائب امام عصر(عج)

فرزندان ناچیز شما

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: رهبر ، دانشگاه ، تهران ، مستقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار