غلامحسین دلشاد گفت: با ملی شدن طرح مسابقات منطقه ای بوکس، می توانیم تحول بزرگی در این رشته ورزشی ایجاد کنیم.

 غلامحسین  دلشاد رئیس سازمان  لیگ بوکس  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت:  بر اساس تصمیم گیری  مسئولان فدراسیون بوکس و کمیته  فنی طرح مسابقات منطقه ای بوکس  در میان روسای  هیئت های استانها بیان شد  که خوشبختانه مورد تایید همگان  قرار گرفت و با رفع مشکلات مالی  این طرح به مرحله برگزاری  می رسد.
 
وی افزود:  بر اساس این طرح کل استانهای کشور  به 6 منطقه تقسیم می شود که منطقه یک شامل استانهای البرز،  قزوین،‌ قم، تهران ، توابع تهران و مرکزی... منطقه دو گیلان  ، اردبیل،‌ آذربایجان شرقی،‌ زنجان، آذربایجان غربی،‌ منطقه سه مازندران، گلستان،‌ سمنان، خراسان رضوی،  و خراسان شمالی  منطقه چهار، کرمانشاه،‌ کردستان،  همدان ، لرستان، و ایلام منطقه پنج، خوزستان،‌ فارس، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد و اصفهان و منطقه شش استان سیستان و بلوچستان ،‌کرمان،‌یزد و هرمزگان  وخراسان جنوبی می باشد که هر منطقه با توجه به توافق استانها یک رئیس ومسئول  خواهد داشت که رسیدگی  وضعیت تیم ها به عهده آن می باشد.

دلشاد افزود: این 6 منطقه موظف است که با بازیهای درون استانی نفرات برتر خود را انتخاب کند و در غالب یک تیم مشت زنان خود را معرفی کنند و با توجه به قرعه کشی بوکسورهای این مناطق که شامل همه استانها می باشند  با یکدیگر  مبارزه کنند.

 رئیس سازمان  لیگ اظهار داشت:  برگزاری  این مسابقات منجر می شود که در تمام طول سال رقابت میان بوکسورهای کشورمان وجود داشت باشد.

 همین امر باعث می شود که در کنار کشف پدیده های جدید انگیزه مربیان برای فعالیت مضاعف گردد.

وی در ادامه بیان داشت: تنها معضلی که این طرح برای اجرا شدن با آن روبرو است مشکل هزینه است که هنوز  به طور دقیق مشخص نشده هزینه های  این مسابقات را بر عهده  چه کسی است.

امیدوارم هر چه سریعتر  این مشکل  از سوی مسئولان  مشخص شود  که بتوانیم هر چه زودتر استارت این رقابتها را بزنیم.

 وی درخصوص  لیگ برتر بوکس  اظهار داشت:  برای برگزاری  ششمین دوره مسابقات لیگ برتر بوکس به تمامی استانهای  فعال نامه ای ارسال کردیم که متاسفانه هنوز هیچ جوابی  را مبنی بر اعلام آمادگی  آنان برای حضور در لیگ  بوکس نداشتیم.

 وی افزود:  برای تمامی  استانها برای شرکت در لیگ بوکس  تا آخر آبان ماه فرصت دارند تا قرارداد های خود را برای  حضور در  لیگ بوکس  امضا کنند تا بتواند جواز ورود به لیگ  را داشته باشند./آق
برچسب ها: دلشاد ، طرح ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.