سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: تیمی منتخب از سوارکاران کشورمان هم اکنون با اسب شخصی در آذربایجان هستند و می‌خواهند در مسابقات قفقاز شرکت کنند.

محمود حیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هم اکنون تیمی 3 نفره از منتخبان کشور در باکو حضور دارند تا در رقابتهای لیگ قفقاز شرکت کنند این نفرات شامل داود پور رضائی، حبیبی و مازیار جمشید خانی با 6 راس اسب و به سرپرست علیرضا خوشدل ودامپزشک محمد کاشی یارند می‌باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبات فدراسیون جهانی سوارکاری د رسال گذشته کشورمان به عضویت مسابقات قفقاز درآمده است و تا کنون 3 تیم بدون اسب شخصی و بصورت امانی در این رقابتها حضور داشتند.

حیدری در ادامه گفت:‌ برای حل مشکل قرنطینه تعاملات و همکاریهای خوبی باسازمان دامپزشکی داریم اولویت اول ماحضور درقفقاز و اولویت بعدی شرکت در مسابقات بین المللی می‌باشد و این موضوع با جدیت توسط طرفین دنبال می‌شود.

وی اشاره کرد: ششمین دوره رقابتهای لیگ قفقاز طی روزهای پنجم،‌ ششم، هفتم آبان در شهر باکو انجام می‌شود و سوارکاران کشورمان باید به مصاف حریفان خود بردند.

حیدری گفت: برای اعزام سوارکاران به این مسابقات مراحل کارشناسی و تخصصی با سازمان دامپزشکی صورت گرفته است و آنها روز جمعه 28 مهر از طریق زمینی عازم آذربایجان شدند.

حیدری تاکید کرد قرنطینه مشکل بزرگی است که سالها گریبانگر سوارکاری بوده است و در این بین هم فدراسیون و هم سازمان دامپزشکی با جدیت سعی در حل این معضل دارند، وی درخصوص مسابقات لیگ پرش و جام FEI گفت: مسابقات پرش با اسب لیگ برتر کشور از فروردین سال جاری همزمان با پرش اسب جام خلیج فارس با شرکت 9 تیم آغاز شد که شامل 1 تیم عصرتکلام به سرپرستی علی اکبر کشاورز و مربیگری مهدی جمشید خانی تیم فجر به سرپرستی فطری و مربیگری علی اکبر رضائی، تیم آزمون به سرپرستی محمد حسن پور حیدری و مربیگری ملیکا عراوی، تمی جی نی اصفهان به سرپرستی رامین هدایت مربیگری آرش رحمتی، تیم آکوئی فرست به سرپرستی  ومربیگری شاهرخ مکرم تیم محکم بنیان زنده رود تهران به سرپرستی علیرضا محکم و مربیگری رامین شکی، تیم نزاجا به سرپرستی سرگرد اصغر ناظری ومربیگری امیرکلانتری، تیم ابرش ( مجتمع تجاری قم) به سرپرستی کاظم وجدانی ومربیگری ابوالفضل محمد زاده و تیم البرز به سرپرستی یاشابوئره مربیگری اسفندیار هوشمند آغاز شد و پایان این رقابتها نیز همزمان با نوزدهمین دوره مسابقات پرش جام FEI در تهران ودر تاریخ 28 مهر در نوروز آباد برگزار شد.

حیدری گفت: در این هفته تیم های پرش با اسب جی نی اصفهان با کسب 93 امتیاز قهرمانی شد و تیم های ابرش با 76 امتیاز و آگوئی فرسب با 73 امتیاز دوم و سوم شدند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار