خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره از بیروت با بیان اینکه ده ها نفر در برابر مقر هیئت دولت لبنان تجمع کرده اند اعلام کرد پس از اتخاذ تدابیر امنیتی شمار زیادی از تجمع کنندگان متفرق شدند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، مازن ابراهیم درباره اوضاع کنونی لبنان گزارش داد: پس از اینکه سعد الحریری و فؤاد سنیوره، دو نخست وزیر پیشین لبنان، از طرفدارانشان خواستند در اطراف دفتر نخست وزیری لبنان و مقر هیئت دولت تجمع کنند، صدها نفر از جوانان به این خواسته ها پاسخ دادند و اکنون نیز ده ها نفر در برابر مقر هیئت دولت لبنان تجمع کرده اند.

خبرنگار این شبکه افزود: پس از اینکه نیروهای ارتش و عناصر امنیتی در اطراف ساختمان هیئت دولت لبنان تدابیر امنیتی اتخاذ کردند، شمار زیادی از تجمع کنندگان متفرق شدند.

مازن ابراهیم افزود: به لحاظ تحولات سیاسی نیز، اعضای گروه چهارده مارس همچنان تاکید می کنند که تا زمانی که نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان، از سمت خود کناره گیری نکند، در هیچ گفتگو و رایزنی با رئیس جمهور و دولت شرکت نخواهند کرد.

خبرنگار این شبکه گفت: اعضای چهارده مارس تاکید کردند که دولت به نحوی در ترور انجام شده در بیروت شریک است زیرا به لحاظ اخلاقی و سیاسی دولت موظف است که امنیت مسئولان امنیتی و سیاسی را تامین کند. از این رو، از دولت خواسته می شود که کناره گیری کند.
برچسب ها: لبنان ، آرامش ، طرابلس ، انفجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار