سردار محمدرضا نقدی؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، در پیامی، عروج ملکوتی 26 زائر سرزمین نور را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

متن پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، به شرح زیر است:
 
« اِنّالِلّهِ وَ انِّا ِالَیْهِ راجِعُونَ  
 " و هر کس، به قصد مهاجرت در راه خدا و پیامبر او، از خانه ‏اش به درآید، سپس مرگش در رسد، پاداش او قطعاً بر خداست و خدا آمرزنده مهربان است. " ( نساء / 100 )

حادثه تأسف بار عروج ملکوتی 26 زائر سرزمین نور، شامل دانش آموزان، دو تن از معلمان و معاون بازرسی سپاه شهرستان بروجن در سانحه واژگونی اتوبوس را به امام خامنه‌ای عزیز، ملت شریف ایران اسلامی و مردم عزیز آن استان دینمدار، به ویژه خانواده‌ها و بسیجیان جان بر کف، تسلیت عرض کرده و رحمت واسعه الهی را برای آن عزیزان مسئلت دارم.
شکی نیست؛ روح ملکوتی این زائران شهداء که برای کسب معرفت از محضر شهیدان بزرگوار به سوی سرزمین‌های مقدس هجرت نمودند، امروز در بهشت شهیدان است و به مصداق این آیه، اجر این مهاجران، با خدای متعال است.
از درگاه ایزد منان، علوّ درجات را برای این عزیزان، و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می کنم. »

450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب گذشته ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند. /ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.