ستاره ی تیم فوتبال فرانسه معتقد است اخراج های پیاپی که توسط آبراموویچ در چلسی صورت گرفته، جواب داده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتز، کالو در چلسی اخراج و استخدام 8 مربی را تجربه کرده است او تابستان امسال چلسی را ترک کرد و به لیل فرانسه پیوست.

وی در این ارتباط گفت: به عنوان یک بازیکن چلسی، شما باید همیشه مسئولیت پذیر باشید و این وظیفه مالک باشگاه است که آنرا به بازیکنان گوشزد کند و این کاری بود که آبراموویچ به خوبی از پس آنها بر می آمد.

او یک بار در دوران سرمربی گری کارلوس آنچلوتی برای گوشزد این موضوع به رختکن تیم آمد و همین موضوع سبب شد که ما کاپ های دو گانه را ببریم و یکبار هم پس از اخراج ویلاش بوآش که سبب شد ما قهرمان اروپا شدیم ابراموویچ همیشه بهترین بازیکنان و سرمربی ها را به باشگاه آورده است و به همه کمک کرده تا تیم بتواند قهرمان شود.

وی در ادامه افزود: برد تنها چیزی است که یک بازیکن به آن فکر می کند و من هر گاه به چلسی نگاه می کنم با خود می خندم و خوشحالم که با این تیم همه کاپی را برده ام  و موضع این است که هر گاه به نتایج مثبت نگاه می کنم می بینم که مالک باشگاه در بدست آوردن آن بسیار دخیل بوده است.

وی همچنین افزود: درست است که تعویض سرمربی ها برای همه ما دشوار بود اما باید بگویم ما به راحتی با این موضوع کنار می آمدیم چرا که سال ها بود یکدیگر را می شناختیم و با یکدیگر بودیم و همین موضوع انطباق با شرایط را برای من راحت تر می کرد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار