رئيس جمهور لبنان از گروه هاي سياسي اين کشور خواست از فعاليت دستگاه هاي امنيتي و قضايي لبنان حمايت کنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه المنار ؛ ميشل سليمان در مراسم تشييع جنازه وسام الحسن رئيس شعبه اطلاعات نيروي امنيت داخلي لبنان که در حادثه انفجار منطقه اشرفيه بيروت کشته شد، گفت: بخش اطلاعات نيروي امنيت داخلي لبنان به فرماندهي وسام الحسن موفقيت هاي زيادي در کارنامه خود داشته و جرايم زيادي را شناسايي کرده است که مي توان به کشف شبکه هاي جاسوسي خارجي، بازداشت شماري از افراد و بازداشت شبکه هاي تروريستي اشاره کرد. ما  همه به اين سرلشگر شهيد افتخار مي کنيم.

 اين جنايت، دولت لبنان را هدف قرار داده است و در اين شرايط ملت لبنان و نهادهاي سياسي،قضايي و امنيتي اين کشور بايد بيش از پيش با يکديگر همکاري کنند. در صورتي که دستگاه قضايي لبنان از سوي نهادهاي سياسي اين کشور حمايت نشود نمي تواند به فعاليت هاي خود ادامه دهد.

وي افزود: دولت و دستگاه قضايي لبنان نيز بايد از دستگاه امنيتي اين کشور حمايت کنند تا به وظايف خود عمل کند. دستگاه قضايي لبنان نبايد در بررسي اين جنايت شک و ترديد به خود راه دهد و ملت لبنان از دستگاه قضايي حمايت مي کند.

 ملت لبنان از نيروهاي امنيتي اين کشور حمايت مي کند. از نهادهاي سياسي لبنان مي خواهم کاري نکنند که از جنايتکاران حمايت شود. بايد نيروهاي امنيتي و دستگاه قضايي اين کشور احساس کنند از سوي نهادهاي سياسي کشور حمايت مي شوند و جنايتکاران احساس کنند از هيچ حمايتي برخوردار نيستند. از دستگاه قضايي لبنان مي خواهم هر چه سريعتر کيفرخواست اتهامي پرونده ميشل سماحه را صادر کند.

همچنين از دستگاه قضايي مي خواهم کساني را که نظاميان ارتش لبنان را در اردوگاه نهر البارد به قتل رساندند محاکمه کند. من از امنيت، عزت و کرامت شهروندان لبناني حمايت مي کنم.

برچسب ها: سلیمان ، لبنان ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار