محمد رضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین جان باختن جمعی از دانش آموزان بروجنی را که بر اثر واژگونی اتوبوس اتفاق افتاده است را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، محمد رضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین جان باختن جمعی از دانش آموزان بروجنی را که بر اثر واژگونی اتوبوس اتفاق افتاده است را تسلیت گفت.
 
متن پیام به این صورت است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
انا لله وانا الیه راجعون
 
بی تردید خبر سانحه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان دختر سال دوم متوسطه دبیرستانهای بروجن ، خبری بود که کام همه را تلخ ساخت ، این آینده سازان کشور که در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق جنگی شده و از نزدیک با رشادت ها و از خود گذشتگی های فرزندان ایران اسلامی، شهدای گرانقدر، آشنایی یافته و با کوله باری از تجربه وانگیزه به آغوش خانواده خود باز می گشتند در اثر حادثه جانگاهی (واژگونی اتوبوس) کشته و زخمی شده  و خانواد خود و مردم ایران را داغدار کردند .
 
اینجانب با قلبی محزون این مصیبت بزرگ را به پیشگاه ملت شریف ایران و خانواده های داغدار و مربیان و همکلاسی های شان نسلیت عرض نموده ، برای روح آن درگذشتگان رحمت و مغفرت می طلبم و از خداوند منان برای بازماندگان حادثه صحت و عافیت مسئلت دارم.
 
محمد رضا باهنر

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار