سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه تذکرات لازم به مسئولان اجرایی اردوهای راهیان نور داده شد.

عباس مقتدایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:در جلسه فوری امروز با محوریت سانحه رانندگی دانش آموزان اردوی راهیان نور علاوه بر وزیر آموزش و پرورش نمایندگانی از سپاه، بسیج و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نمایندگان چهارمحال و بختیاری به ویژه بروجن حضور داشتند.
وی با اشاره به اینکه تمامی شرکت کنندگان درتاسف برانگیز بودن این امر تاکید کردند ادامه داد: ابعاد مختلفی توسط مسئولان تشریح و گزارشی به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه شد.
 مقتدایی با اشاره به اینکه امروز 180 نماینده مجلس در خصوص تسلیت به مردم بروجن بیانیه ای صادر کردند ادامه داد: در این بیانیه از وزارت آموزش و پرورش خواسته شد تا تمهیدات لازم را در جهت بازنگری و کارآمدشدن اردوهای راهیان نور داشته باشند.
وی افزود: تذکر به مسئولان اجرایی اردوهای راهیان نور مهمترین اتفاق این جلسه بود.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: دراین خصوص به وزارت آموزش و پرورش در خصوص بازنگری در دستور العملهای اردویی از حیث تمهیدات ومقدمات به وزارت مسکن و شهرسازی در خصوص تلاش در جهت حذف نقاط حادثه خیز و به مسئولان اعزام راهیان نور در خصوص استفاده از امکانات حمل و نقل ریلی تذکر داده شد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار