شهردار منطقه 8 از لايروبي جوي هاي سطح اين منطقه همزمان با شروع فصل بارندگي ها خبر داد.



شادالوئي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: اين عمليات با هدف پاكيزگي شهر و پيشگيري از آبگرفتگي در محورهاي تعيين شده انجام مي شود.
وي افزود: مشاركت جدي شهروندان در عدم تخليه زباله و نخاله هاي ساختماني در جوي ها باعث جلوگيري از آبگرفتگي در زمان بارش باران مي شود.
شادالوئي با اشاره به آمادگي كامل نيروهاي خدمات شهري براي مقابله با بروز هر گونه آبگرفتگي گفت: مديريت شهري منطقه با به كارگيري تمام توان و امكانات خود تلاش دارد در روزهاي بارندگي از ورود هر گونه آبگرفتگي و اخلال در رفت وآمد شهروندان پيشگيري كند.
وي ادامه داد: براي مقابله با آبگرفتگي معابر و خيابان هاي سطح منطقه پيش بيني هاي لازم در مورد تجهيزات مورد نياز زمان بارندگي براي انجام عمليات لايروبي با محوريت نواحي، طبق زمان بندي مشخص و معين در حال اجراست و تا پايان فصل بارندگي ادامه خواهد داشت.
شادالويي با اشاره به تردد شهروندان در روزهاي باراني گفت: با تعريف محدوده كاري براي نواحي و استقرار تسهيلات ويژه تلاش ميكنيم در روزهاي باراني تردد شهروندان با سهولت انجام پذيرد.
وي در پايان خاطرنشان كرد: مشكل آبگرفتگي و ساماندهي آب هاي سطحي امر مهمي است كه بايد مورد ارزيابي قرار  گيرد و اين امر مهم را از الويت ها يي دانست كه از سوي مديريت شهري تاكيد زيادي بر آن شده است./ل
برچسب ها: شهردار ، شروع ، فصل ، بارندگی ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار