رقابت های مقدماتی بانوان فوتبالیست زیر 19سال آسیا فردا یکم آبان به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم ملی بانوان جوان ایران با تیم ملی اردن در ساعت 18:30فردا یکم آبان به رقابت خواهند پرداخت. همچنین تیم های تاجیکستان وفلسطین در ساعت 14:30همان روز به مصاف هم می روند.

لازم به ذکر است که بانوان کشورمان بازی سختی را فردا مقابل تیم اردن پیش رو خواهند داشت، تیم اردن در این دوره از بازی ها توانست تیم فلسطین را با نتیجه 9 برصفر و تیم تاجیکستان را با 3گل شکست دهد وبا توجه به بازی های تدارکاتی که داشته این تیم کاملا آماده است.

تیم ملی کشورمان نیز با کسب 6امتیاز و تفاضل گل بیشتر در این دوره از بازی اخیر خود که اولین بازی را مقابل تیم تاجیکستان داشت توانست بازدن 12 گل به این تیم و در بازی دوم خود که با تیم فلسطین داشت با 8گل پیروز میدان شود.

در همین راستا طنین نراقی عضو تیم ملی جوانان اظهار داشت: در بازی های گذشته که مقابل تیم تاجیکستان و فلسطین بازی داشتیم داورها عملکرد خیلی ضعیفی داشتند وفقط به مرز تیم ما سوت زدند وحتی به چند بازیکن به ناحق کارت زرد دادند.

وی ادامه داد: بازی های گذشته برای ما بسیار خوب بود و ما توانستیم با تفاضل گل بیشتر آن ها را شکست دهیم و امیدواریم این دوره از بازیها را با اقتدار پشت سر گذاشته با قدرت به مرحله بعدی بازیها راه پیدا کنیم واز سه تیم اردن نیز بگذریم، طنین هدف خود هم تیمی های خود را فقط صعود و موفقیت اعلام داشت.

بهناز طاهر خانی دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان زیر 19 سال درباره بازی مقابل تیم اردن گفت: در بازی که مقابل تیم فلسطین داشتیم داورها کاملا به نفع تیم حریف برد و بازیکنان آنها که مرتبا روی ما خطا می کردند حتی تذکر هم نمی گرفتند.
برهمین اساس معتقدم بازی مقابل تیم اردن نیز اصلا راحت نباشد.

وی ادامه داد: با اینکه بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت اما بازی با اردن برای ما حکم یک دیدار تدارکاتی بسیار قوی و تشریفاتی را دارد و امیدوارم این تیم را مغلوب خود کنیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار