معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از اعلام دو شماره حساب برای واریز کمک‌های نقدی مردم مازندران به سیل‌زدگان بهشهری خبر داد.

بگزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران هادی ابراهیمی گفت: شماره حساب‌های 118 بانک صادرات و 1033 بانک ملی در سراسر استان مازندران آماده دریافت کمک‌های نقدی هم استانی‌های عزیز برای کمک به مردم آسیب‌دیده در سیل بهشهر است.

وی عمق و وسعت حادثه سیل در بهشهر را وسیع ارزیابی کرد و گفت: شرایطی که فرماندار بهشهر با آن مواجه است، شرایط ویژه‌ای است.

معاون سیاسی استاندار مازندران گریزی هم به بخشی از مصوبات ستاد بحران استانداری مازندران زد و گفت: در این جلسه مبلغ 10 میلیارد ریال علی‌الحساب برای انجام عملیات آبخیزداری منطقه سیل‌زده بهشهر در اختیار منابع طبیعی استان قرار گرفت و مبلغ 5 میلیارد ریال برای بهسازی راه‌های سیل‌زده شهرستان نکا (دهستان استخر پشت) اختصاص یافت.

وی افزود: 5 میلیارد ریال برای ساماندهی رودخانه‌های سیل‌گیر شهرستان بهشهر در اختیار آب منطقه‌ای، یک میلیارد و 500 میلیون ریال هم برای انجام موارد ضروری از جمله اجاره مسکن سیل‌زدگان در اختیار فرمانداری بهشهر و 400 میلیون ریال هم در اختیار فرماندار ساری به منظور بازگشایی و بهسازی منطقه سیل‌زده این شهرستان قرار گرفت.

ابراهیمی در پایان گفت: ظرفیت‌های خوب مردمی در استان مازندران وجود دارد و از طرفی مجامع امور صنفی استان هم با عزم همیشگی خود می‌توانند سهم بزرگی در کمک به آسیب‌دیدگان سیل بهشهر داشته باشند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.