نزدیک به 500 مقاله علمی و پژوهشی از سوی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز طی شش ماهه اول سالجاری در مجلات پژوهشی داخلی و خارجی در6 ماهه اول امسال منتشر شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز با اعلام این خبر افزود: از این تعداد مقالات 205 مقاله در مجلات ISI، 99مقاله در مجلات غیر ISI نمایه‌دار، 160 مقاله در ISCو 29مقاله در مجلات علمی پژوهشی انتشار یافته است.

رستمی با اشاره به تعداد مقالات تولید شده در دانشکده های این دانشگاه یادآور شد: در میان دانشکده‌ها و مراکز پژوهشی دانشگاه تبریز اعضای هیئت علمی دانشکده کشاورزی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و دانشکده شیمی به ترتیب با انتشار 110، 65 و 55 مقاله بیشترین تعداد مقاله منتشر شده در این مدت را داشتند.

به گفته وی، دراین مدت همچنین در بین دانشکده‌ها و مراکز پژوهشی دانشگاه تبریز، اعضای هیئت علمی دانشکده‌های شیمی و دانشکده کشاورزی با انتشار 48 و 24 مقاله در مجلات ISI مقام اول و دوم را به خود اختصاص داده اند.

به گفته رستمی در این راستا نیز دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و دانشکده فنی و مهندسی مکانیک مشترکا با انتشار 23 مقاله در مجلات ISI مقام‌های سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: در شش اول سال گذشته نیز 458 مقاله از سوی اعضای هیئت علمی این دانشگاه منتشر شده بود که در مقایسه با امسال در همین مدت بیش از 7 درصد رشد داشته است./س

 

برچسب ها: انتشار ، دانشگاه ، مجلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.