آیت اله علیرضا اسلامیان؛ نماینده استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی، حادثه تألم برانگیز جان باختن 26 دانش آموز و فرهنگی شهرستان بروجن در حادثه واژگونی اتوبوس، را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

متن پیام آیت اله علیرضا اسلامیان؛ نماینده استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« وَ بَشِِّر الصّابِرینَ الَّذینَ اِذا اَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا اِنّا لِلّهِ وَ انِّا ِالَیْهِ راجِعُونَ » 

حاثه تألم برانگیز درگذشت جمعی از خواهران دانش آموز و امیدهای آینده کشور، دل مردم عزیز استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن را آزرد و غمی جانکاه بر دل خانواده های عزیز از دست داده، به ویژه والدین داغدار گذاشت.

اینجانب، این مصیبت بزرگ را خدمت همه شما عزیزان تسلیت عرض نموده وخود را در غم آن سهیم می دانم.

آنچه انسان را در برابر حوادث تلخ مقاوم می سازد، توجه به کلام نورانی خداوند حکیم ورحیم است، که صابران را بشارت می دهد؛ « وَ بَشِِّر الصّابِرینَ الَّذینَ اِذا اَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا اِنّا لِلّهِ وَ انِّا ِالَیْهِ راجِعُونَ ».

از پیشگاه خداوند مهربان، برای آن عزیزان، رحمت و غفران، و برای بازماندگان محترم، صبر جمیل و اجر فراوان خواهانم.

لازم است؛ مسئولین محترم نیز تلاش مضاعفی را برای پیشگیری از وقوع این گونه حوادث تلخ، به عمل آورند، تا این گونه سرمایه های ارزشمند کشور اسلامی عزیزمان را از دست ندهیم.

 برادر کوچک شما: علیرضا اسلامیان
نماینده استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری
********

450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.