200 نفر از تماشاگران ديدار دو تيم بورسيا دورتمند و شالكه صفر چهار در طي ديدار شب گذشته اين دو تيم توسط پليس بازداشت شدند.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري روئترز، در طي ديدار شب گذشته اين دو تيم درگيري بين هواداران بالا گرفته و يك غرفه فروش ساندويچ توسط آنها تخريب شد و حتي پليس حاضر در ورزشگاه نيز از سوي هواداران خشمگين مورد تهاجم قرار گرفت همين موضوع سبب شد تا پليس 200 نفر از افراد خاطي را دستگير و راهي ايستگاه پليس كند.
گزارش ها حاكي از آن است كه اكثريت بازداشت شده ها را هواداران شالكه  تشكيل ميدهند.
رئيس پليس آلمان در اين ارتباط گفت: مجرمان خارج از كنترل شالكه و دورتمند، مفهوم ما از امنيت را به خطر انداختند هدف آنها از حضور در ورزشگاه تنها اين بوده كه با رقيبشان بجنگند و به افراد بي گناه حمله كنند.
مشكل از آنجا شروع شد كه صدها تماشاگر در راه ورزشگاه ، آتش سوزي به راه انداختند و با هواداران تيم ميزبان درگير شدند و به پليسي كه سعي ميكرد آنها را از هم جدا كند نيز حمله ور شدند.
رقابت اين دو تيم در چارچوب بازي هاي بوندسليگا به برد دو بر يك شالكه كه در حال حاضر در رتبه سوم ليگ است منتهي شد و اين باخت براي دورتمند، آنها را راهي مكان چهارم در جدول رده بندي كرد.
پليس آلمان اعلام كرد كه آن دسته هواداراني كه دردسر آفريدند همراه خود وسائلي داشتند كه ورود آنها به ورزشگاه ممنوع است همانند ماسك ،اسپري فلفل مواد آتش زا و غيره. پليس آلمان براي پراكنده سازي آنها از جريان شديد آب استفاده كرد اما هواداران شالكه تلاش كردند تا حفاظهاي ورزشگاه را بشكنند و پليس را با سنگ مورد حمله قرار دادند. هواداران دورتمند نيز در داخل ورزشگاه به اين حادثه دامن زدند و كار به جايي رسيد كه پاي 1000 پليس براي سامان بخشيدن به اوضاع به ورزشگاه باز شد.
گفتني است اين دو تيم ، پرهوادارترين تيم هاي بودند سليگا در آلمان هستند و رقابت آنها با يكديگر سابقه اي طولاني دارد./ق
برچسب ها: تماشاگر ، دستگیری ، بورسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار