دكتر سلطانخواه گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان توانسته‌اند با علم و دانش خود برای بهره وری بالا در صنایع لبنی و تخمیری گام های خوبی بردارند.

به گزارش گروه علمي،‌پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي و اطلاع رساني معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، دكتر نسرين سلطانخواه درباره محصولاتی جديد فرآورده‌های لبنی- تخمیری كه در نمايشگاه جنبي جشنواره کانون دانش و صنعت فرآورده‌های لبنی – تخمیری به نمايش گذاشته شد، گفت: این محصولات نشانی از نفوذ دانش و فناوری در صنایع میانی کشور است.

وی افزود: اين محصولات ، با نظارت کانون دانش و صنعت صنایع لبنی و تخمیری تولید شده است و نشان می‌دهد با استفاده از دانش و فناوری می‌توانیم ارزش افزوده و بهره‌وری بیشتری در صنایع متوسط و میانی ایجاد کنیم.

معاون علمی و فناوری رئيس‌جمهوری اضافه کرد: تا به حال نزدیک به 60 کانون دانش و صنعت فعال شده اند و در سال 91 بنا داریم 10 کانون دانش و صنعت دیگر را هم فعال کنیم.

دكتر سلطانخواه تصريح كرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حتما از طرح های تجاری‌سازی شرکت های دانش بنیانی که مورد تایید کانون های دانش و صنعت است، پشتیبانی می کند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار