محکوم شدن قهرمان دوچرخه سواری جهان به استفاده از مواد نیروزا به مدت طولانی سبب شده تا حامیان مالی این ورزش در مورد ادامه ی فعالیت خود به شک بیافتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری رويترز، لانس آرمسترانگ سبب شده است که حامیان ورزش دوچرخه سواری در مورد ادامه ی فعالیت خود در این ورزش به تردید بیافتند.

آرمسترانگ یکی از پر افتخارترین دوچرخه سواران جهان است که مدتی قبل دوپینگ طولانی مدت او افشا شد و هواداران این ورزش در سراسر جهان را حیرت زده و غم انگیز کرد.

دوچرخه سواری برای حامیان مالی ورزش همراه بسیار مناسبی بوده چرا که آنها با صرف هزینه های کمتر می توانستند، مورد توجه عموم مردم قرار گیرند. اما این موضوع که حمایت از ورزشکاری خاص که پس از مدتی دوپینگ او افشا می شود. نام این شرکت ها و حامیان مالی را خدشه دار خواهد کرد و برای آنها اثر منفی و تبلیغ منفی خواهد بود، آنها را کمی آشفته خاطر کرده است.

همین موضوع سبب شده که یکی از بزرگترین هواداران مالی این ورزشگاه که یک بانک هلندی است روز گذشته برای همیشه از این ورزش بیرون آمده و قرارداد حمایت های مالی اش که به ارزش 15 میلیون یورو بود را از رقابت های بین المللی توردافرانس قطع کرد.

اما این تنها شرکتی نیست که حمایت خود را از این ورزش قطع می کند بلکه کمپانی های بزرگ وسايل ورزشی نیز به دنبال این بانک از حمایت ورزش دوچرخه سواری برای همیشه دست برداشته اند که نگرانی های فدراسیون های دوچرخه سواری را به شدت برانگیخته است./مح

برچسب ها: لات ، بلا ، سب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار