هیئت ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در چابهار حضور یافتند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم تحقیقات هیئت ویژه‌ای از سوی فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه ازاد اسلامی برای بررسی وضعیت خانواده شهید حامد بزّی دانشجوی دانشگاه آزاد چابهار به این شهر اعزام شدند

در این هیئت ویژه اسفندیار معاون دانشجویی دانشگاه ازاد، نصیرزاده مدیرکل امور ایثارگران این دانشگاه و محمدحسین پرکره مشاور رئیس دانشگاه حضور دارند.

قرار است این هیئت ساعت ۱۸ امروز (شنبه) با حضور در منزل شهید حامد بزی با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کنند.

 حامد بزّی دانشجوی دانشگاه آزاد چابهار در حادثه تروریستی نماز جمعه این شهر به شهادت رسید.

در همین زمینه، حمیدرضا مبصّر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار اظهار داشت: حامد بزّی دانشجوی متولد 1370 اهل سیستان و ورودی 1389 این دانشگاه بوده و در ترم آخر رشته کاردانی پیوسته کامپیوتر این مرکز مشغول تحصیل بود.

وی در خصوص چگونگی شهادت این دانشجو گفت: عامل انتحاری که می خواست بمب را در مراسم امروز منفجر کند بعد از اینکه مورد شناسایی "بزّی" و دیگر بسیجیان قرار می‌گیرد، متواری شده و دانشجوی بسیجی به دنبال این فرد متواری رفته و با منفجر شدن مواد منفجره، وی زخمی شده و بعد از ساعاتی به شهادت می رسد.

وی ضمن تسلیت شهادت این دانشجوی بسیجی به جامعه دانشگاهی به خصوص دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده این شهید با محکوم کردن این عمل تروریستی، این عوامل را افرادی جاهل و نادان دانست که فریب خورده و ایادی استکبار هستند و آب به آسیاب دشمنان ایران، انقلاب و اسلام می ریزند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار