معاون برنامه ريزي استاندار قم با اشاره به سوء استفاده برخي از اخلال گران، بر لزوم كنترل و نظارت جدي بر بازار تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سيد رضا دهناد اظهار كرد: براي كنترل بازار استان در شرايط فعلي و به ويژه در ماه ها و ايام پاياني سال، تدابير و برنامه ريزي هاي دقيقي صورت گرفته است.
وي با تاكيد بر لزوم تعامل دستگاه هاي دست اندركار براي عملياتي كردن هر چه بهتر برنامه هاي تدارك ديده شده در اين بخش، از ذخيره سازي حداقل 1000 تن مرغ براي ايام پاياني سال خبر داد و گفت: ذخيره سازي و عرضه اين ميزان مرغ در ايام تعطيلات آخر سال كه تقاضا براي اين فراورده به اوج مي رسد، كمك خوبي به تنظيم بازار استان خواهد بود.
معاون برنامه ريزي استاندار برنامه ريزي براي افزايش كمي و كيفي نمايشگاه هاي عرضه مستقيم كالا را از ديگر تصميمات براي كنترل بازار شب عيد استان عنوان و خاطرنشان كرد: بر اساس برنامه ريزي هاي انجام گرفته، نمايشگاه هاي عرضه مستقيم كالا در نقاط مختلف و حداقل در 10 نقطه استان و با مدت زمان طولاني تري نسبت به سنوات قبل، برگزار خواهد شد.
دهناد از قم به عنوان يكي از استان هاي موفق كشور در زمينه اجراي برنامه هاي كنترل بازار ياد كرد و افزود: با توجه به توانمندي ها و ظرفيت هاي ويژه اقتصادي موجود ، مي توان قم را به عنوان استان برتر و الگو در زمينه كنترل بازار معرفي كرد./س
برچسب ها: قم ، نظارت جدی ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.