اداره ساماندهی شهرداری منطقه 4 اقدام به ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی محدوده این منطقه کرد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 4 مهدی ناظریه رئیس اداره ساماندهی با بیان این خبر افزود: پیرو سیاستها و راهبردهای ابلاغی شهرداری تهران و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر کیوسکهای مطبوعاتی و گل فروشی سطح محدوده منطقه طی یک طرح فوریتی نسبت به ساماندهی آنها اقدام شد. 
وی افزود: در همین راستا و به منظور بهبود منظر شهری تعداد 45 کیوسک شستشو،27 کیوسک رنگ آمیزی و 20 کیوسک از مواد دخانی پاکسازی و الحاقات غیر مجاز از 50 دستگاه کیوسک جمع آوری شد. 
ناظریه با اشاره به اهمیت ساماندهی واحدهای صنفی موجود در اطراف مدارس گفت: به منظور بهبود وضعیت کسب و عدم تداخل با تردد دانش آموزان ،این واحدها در طرح ساماندهی قرار گرفت که از جمله  اخطار لازم برای بهبود وضعیت 50 واحد صنفی مزاحم در اطراف مدارس ، تشکیل 40 پرونده ساماندهی و اجرای 10 رأی و پلمپ  این طرح بود. 
وی در ادامه گفت: این اقدامات به منظور حذف اغتشاشات بصری به صورت مستمر،پیرو برنامه ریزیهای انجام شده و سیاستگذاریهای بعمل آمده توسط اداره ساماندهی از ابتدای سال شروع شده و تا پایان سال بصورت مستمر ادامه خواهد یافت.
گفتنی است در همین راستا در تعدادی از نواحی متناسب با نیاز،جلساتی با حضور شهردار ناحیه و واحدهای صنفی و متصدیان کیوسکهای گل فروشی و مطبوعاتی برگزار شد و در خصوص همکاری در اجرای طرح دستوالعملها ی نظارت بر اصناف تبادل نظر شد.
برچسب ها: کیوسک ، تهران ، ساماندهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار