فروشگاه مرکزی شهر کتاب در ادامه برنامه‌های فرهنگی و دیدارهایی که با هنرمندان برگزار می‌کند،این هفته برنامه دیدار و گفتگو با کارگردان، بازیگران و برخی از عوامل فیلم«بوسیدن روی ماه»را برگزار خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فیلم «بوسیدن روی ماه» قصه‌ دو مادر را بازگو می‌کند که فرزندانشان در جنگ 8 ساله ایران و عراق، مفقودالاثر شده‌اند و هر دو 20 سال است که در انتظار بازگشت فرزندانشان هستند.

این فیلم که به مادران ایرانی تقدیم شده است، نگاهی تلخ و درعین حال امیدوارکننده به تضادهای میان دو نسل دارد. همایون اسعدیان پیش از این فیلم «طلا و مس» را با تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی ساخته بود و «بوسیدن روی ماه» نیز با استفاده از پاره‌ای از مشخصه‌های آن فیلم، در حال و هوای «طلا و مس» ارزیابی می‌شود.

در این فیلم بازیگرانی چون مسعود رایگان، صابر ابر، شاهرخ فروتنیان، سعید پورصمیمی، رابعه مدنی و شیرین یزدان‌بخش ایفای نقش کرده‌اند.

تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگران این فیلم از ساعت 18 روز سه‌شنبه دوم آبان در این جلسه واقع در فروشگاه شهر کتاب مرکزی به نشانی خیابان دکتر شریعتی، بالا‌تر از خیابان شهید مطهری، نبش کوچه کلاته، حضور می‌یابند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار