"زنگار و استخوان" ساخته‌ "ژاک آئودیار" جایزه بهترین فیلم جشنواره ی لندن 2012 را از آن خود کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از گاردین، "زنگار و استخوان" ساخته‌ "ژاک آئودیار" جایزه بهترین فیلم جشنواره لندن 2012 را از آن خود کرد.
جشنواره فیلم لندن شب گذشته به کار خود پایان داد و جایزه‌ بهترین فیلم جشنواره‌ی لندن به "زنگار و استخوان" ساخته‌ی "ژاک آئودیار" رسید.
"ژاک آئودیار" که پیش از این در سال 2009 برای فیلم "پیام‌آور" جایزه‌ اول جشنواره لندن را از آن خود کرده بود و امسال نیز برای "زنگار و استخوان" نامزد نخل طلائی جشنواره  کن شده توانست بار دیگر جایزه بهترین فیلم جشنواره لندن را به نام "زنگار و استخوان" ثبت کند.
رییس هیات داوران جشنواره فیلم لندن گفت: فیلم "زنگار و استخوان" از تمام جهات چون فیلمنامه‌، تدوین، موسیقی و طراحی صحنه و بازیگران خوب، منحصر به فرد است و "ژاک آئودیار" از معدود کارگردانان دنیا است که تمام عوامل را برای یک هدف در کنار هم جمع می کند.
"سالی الحسینی"، کارگردان و نویسنده فیلم "برادرم، شیطان" جایزه بهترین کارگرداني جوان را به خود اختصاص داد.
جایزه‌ "سادرلند" نیز به فیلم "چارپایان حیات‌وحش جنوب" ساخته "بن زیتلن" تعلق گرفت. این فیلم پیش از این در جشنواره کن 2012 دوربین طلائی را از آن خود کرده بود.
شایان ذکر است که "تیم برتول" و "هلنا بونهام کارتر" نیز در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.
جشنواره فیلم لندن همانطور که قبلا اعلام شده بود امشب با نمایش فیلم "آرزوهای بزرگ" ساخته "مایک نیول" و اقتباسی از رمان مشهور "چارلز دیکنز" به کار خود پایان می‌دهد. /ي2

برچسب ها: جشنواره ، لندن ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار