نماينده فارسان، كوهرنگ و كيار با اشاره به حادثه واژگوني اتوبوس در بروجن گفت: وزراي مسكن و شهرسازي، نيرو، آموزش و پرورش، دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، بسيج تا به نتيجه رسيدن اين حادثه تلاش كنند

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران حميدرضا عزيزي فارساني نماينده فارسان، شيار و كوهرنگ در جلسه علني امروز (يكشنبه 30 مهرماه) به حادثه اخير واژگوني اتوبوسي در چهارمحال كه براثر آن 26 نفر از دانش آموزان جان خود را از دست داده اند اشاره كرد و گفت: چرا بايد اجازه بدهيم چنين حادثه اي اتفاق بيفتد و چرا هيچ مسئولي حاضر نشده تا به امروز كاري كند.

وي با بيان اينكه شهداي ما حاضر نيستند بچه هاي ما مثل گل پرپر شوند، گفت: درست است ما هر چه داريم از شهداست ولي آيا نفس چنين كاري درست است.

وي افزود: سال گذشته دانشجويان رشته فيزيك دانشگاه فردوسي مشهد دچار حادثه شدند و پيش تر از آن نيز 22 نفر از معلمان جان خود را به همين راحتي از دست دادند و امسال نيز دانش آموزان نخبه بروجن دچار اين حادثه شدند.

نماينده فارسان،شيار و كوهرنگ در خانه ملت با بيان اينكه وزراي مسكن و شهرسازي آموزش و پرورش دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و نيرو و رئيس سازمان بسيج بايد در اين زمينه پاسخگو باشند و تا به نتيجه رسيدن موضوع تلاش كنند گفت: نبايد مردم را بي پاسخ بگذاريم و اجازه دهيم سلب اعتماد كنند .

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس خاطر نشان كرد: استان چهارمحال و بختياري يكي از مظلوم ترين استان هاي كشور است كه جاده هاي آن ظرفيت ترافيك موجود را ندارد و بايد به اين موضوعات رسيدگي شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مجلس ، بروجن ، دولت ، وزرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Kuwait
شهد
۱۹:۵۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۱
اين حادثه دلخراش دل همه رابه دردآورد من امروزشنيدم خيلي ناراحت شدم ازطرف خودم وخانواده ام به رهبر انقلاب وخانواده داغدارشان تسليت ميگویم ازکویت هستم
آخرین اخبار