سری جدید مجموعه برنامه "راهنمای سفر در ایران" در سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر تولید می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، پیش تولید سری جدید برنامه "راهنمای سفر در ایران" که پیش از این به صورت زنده از سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر پخش می شد به پایان رسیده و تولید آن آغاز شده است.
مرتضی حسیبی طاهری تهیه کننده این برنامه با اشاره به اینکه پیش تولید این برنامه از 2 ماه پیش شروع شده است، گفت: تولید این مجموعه ترکیبی در 30 قسمت 35 دقیقه ای از 2 هفته قبل آغاز شده و تا 2 ماه آینده ادامه خواهد داشت و از اوایل دی ماه به صورت هفتگی روی آنتن پخش خواهد شد.
وی در ادامه هدف از تولید این برنامه را معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی و فرهنگی ایران به مخاطبان شبکه سحر ذکر کرد و افزود: سری قبلی این برنامه به صورت زنده، استودیویی، با دعوت از میهمانان و به شکل گفت و گو محور تهیه و پخش می شد اما در سری جدید، محسن نظران به عنوان مجری- راوی با همراهی دو دوربین به مراکز و اماکن تاریخی، فرهنگی، شهری و توریستی ایران سفر می کند و به معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی و پیشرفت ها و دستاوردهای مدرن زندگی مردم ایران می پردازد.
حسیبی طاهری همچنین با اشاره به اینکه هدف اصلی سری جدید این برنامه، نمایش تصویری جامع و مناسب از ایران پیشرفته به مخاطبان خارجی است، اظهار کرد: در این برنامه به معرفی مراکز تفریحی، هتل ها، رستوران ها، مترو و سایر نمادهای ایران امروز خواهیم پرداخت.
تهیه کننده "راهنمای سفر در ایران" با اشاره به اینکه مخاطبان با این برنامه به استان های تهران، گیلان و مازندران، شهرهای اصفهان، کاشان و ابیانه و جزایر کیش، قشم و ابوموسی سفر خواهند کرد، هر قسمت از این مجموعه را شامل سه بخش عنوان کرد و گفت: بخش اول به موضوعات مرتبط با طبیعت، ابنیه تاریخی و اماکن مذهبی اختصاص دارد. در بخش دوم مسایل مرتبط با فرهنگ عمومی و هنر مورد بررسی قرار می گیرد و در بخش سوم نیز به پیشرفت های علمی و تکنولوژیکی در کشور خواهیم پرداخت. ضمن اینکه دو بخش از سه بخش یاد شده در قالب کلیپ و فتوکلیپ به تصویر کشیده می شود و دستگاه های موسیقی ایرانی در قالب این دو آیتم معرفی خواهد شد.
علیرضا فرید کارگردانی سری جدید برنامه "راهنمای سفر در ایران" را بر عهده دارد و علیرضا ملایی دستیار تهیه و محسن همایونی، پرهام بازغی و علی معظمی تصویربرداران آن هستند./ي2
برچسب ها: ایرانگردی ، شبکه سحر ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار