طبق اطلاعیه تکمیل ظرفیت دوره های آموزشی دوره آشنایی با شبکه عصبی و استفاده از جعبه ابزار آن در محیط متلب (matlab) در پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ هدف از برگزاری این دوره آشنایی نظری و علمی با تاریخچه شبکه عصبی، کاربردهای شبکه عصبی، شبکه پروسپترون یک لایه و چند لایه، استفاده از شبکه پرسپترون چند لایه در حل یک مسئله، الگوریتم پس از انتشار آموزش شبکه پرسپترون، انواع شبکه پرسپترون، بهبودهای انجام شده برای الگوریتم پس انتشار پرسپترون، حل مسائل با استفاده از چند روش بهبود یافته، شبکه rbf ، الگوریتم های آموزش شبکه rbf ، حل مسایل با استفاده از شبکه rbf ، شبکه هاپفیلد، شبکه های بدون نظارت، شبکه های  sam و آموزش آن، حل مثال با استفاده از شبکه  som ، استفاده از شبکه عصبی نرم افزار(matlab)  است.

بنابراین گزارش : پس از اتمام دوره دانشپذیران با مفاهیم بنیادی شبکه عصبی،‌انواع آنها و نحوه کاربرد آنها آشنا شده و توانایی استفاده از جعبه ابزار شبکه عصبی نرم افزار متلب را برای حل مسایل مختلف خواهند داشت.

براساس این گزارش:‌ مدیران و کارشناسان کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی، دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی از جمله مخاطبان این دوره هستند که البته این دوره با مدرسی قربانی در روز یکشنبه 30 مهر ماه 91 و با هزینه 80 هزار تومان برگزار می شود.

براساس این گزارش: کلیه دانشجویان از 50 درصد و سایر افراد شرکت کننده از 20 درصد تخفیف شهریه برخوردار خواهند بود البته علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت  http://edu.irandoc,ac.ir  مراجعه کنند. /ح
برچسب ها: شبکه عصبی ، متلب ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار