سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت:مدارس قرآنی حاصل تولید سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، رمضانعلی شیردل   در جلسه سازماندهی مربیان پرورشی ،قرآنی بااشاره به اهمیت فراگیری آموزه های قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی افراد اظهار داشت :مربیان و معلمان برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در آموزش قرآن به دانش آموزان اهتمام ورزند .

وی توجه همه دست اندر کاران به ویژه معلمان –مربیان قرآنی – دانش آموزان و اولیای آنان را به سمت اهداف برنامه درسی قرآن در مدارس خواستار شد وافزود: قرآن مسیر زندگی را معین می کند بنا براین ضروری است فرهنگ قرآنی ترویج وگسترش یابد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز درادامه افزود : با توجه به هجمه فرهنگی دشمن قرآن بهترین مشاور ما بوده و مشاور مذهبی و دینی ،دانش آموزان را در راستای مسائل مذهبی و دینی هدایت می کند .

یحیی شعبانی اظهار داشت:این کتاب آسمانی ملجا و مامن افراد ناامید و مبتلایان به بحران های روحی و فکری است و روی آوردن به قرآن کریم موجب می شود تا انسان از درون احیاء شود.

وی تصریح کرد: تعمیق باور های دینی و مذهبی در زندگی دانش آموزان از برنامه های جدی و کاری وزارت است باید تلاش کنیم که با حرکت فرهنگی منسجم و منظم نهضت قرآنی را درکشور تقویت کنیم./س

برچسب ها: مدارس ، قرآنی ، سند تحول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.