مدیر كل دفتر روستایی استانداری كهگلویه و بویر احمد گفت: خدمات رسانی دولتهای نهم و دهم به مناطق روستایی و كمتر توسعه یافته این استان نسبت به دوره های قبل كم نظیر است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، 'ابراهیم جعفری' هنگام بازدید بخشداران سراسر استان از روستای'اسلام آباد' در دهستان امامزاده جعفر گچساران افزود: دهیاران در رفع مشكلات روستاها نقش موثری ایفا می كنند.
وی بیان كرد: دولت عدالت‌ محوری با توزیع عادلانه منابع و امكانات درتمام نقاط كشور اقدامات مطلوبی در زمینه خدمات‌رسانی به نقاط محروم بویژه مناطق روستایی انجام داده است.
مدیركل دفتر روستایی استانداری كهگیلویه و بویراحمد اظهار كرد: كاهش مهاجرت جمعیت روستایی به مناطق شهری و شروع مهاجرت بلعكس از شهر به روستا نشان دهنده خدمان و توجه دولت به مناطق محروم است .
جعفری تصریح كرد: با تمهیدات اندیشیده شده خدمت رسانی دستگاه های دولتی به روستاها با نظم و برنامه بیشتری و با هدایت دهیاران روستاها دنبال می شود كه اجرای طرح هادی نیز از برنامه های اولویت دار مسوولان است .
وی نیاز سنجی و اولویت بندی در اجرای برنامه ها و پروژه های عمرانی مناطق روستایی را شرط پیشرفت امور در زمینه های مختلف دانست و گفت: باید روستاهای استان كهگیلویه و بویراحمد در آینده به عنوان یك زیرساخت بسیار مهم برای سرمایه گذاران استانی و كشوری باشد .
براساس آمار موجود 310 هزار و 518 نفر از جمعیت كهگیلویه و بویراحمد در مناطق روستایی زندگی می‌كنند./س

برچسب ها: خدمات ، رسانی ، دولت ، نهم ، دهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.