آنچه در چابهار رخ داد نشانگر فعاليت گروه‌هاي تروريستي است كه از سوي دولت‌هاي غربي مورد حمايت قرار گرفته‌اند و بي‌شك مسئوليت اين اقدامات تروريستي بر عهده دولت‌هاي غربي به عنوان حاميان اصلي اين گروه‌ها در ايران است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در پي اقدام تروريستي و به شهادت رسيدن دو تن از بسيجيان در منطقه چابهار اتحاديه سوم  مجمع تشکل هاي اسلامي دانشگاه ازاد ضمن محکوم کردن اين عمل شنيع بيانيه اي به شرح ذيل صادر کرد:
 
متاسفانه اقدام تروريستي که جمعه در شهرستان چابهار با هدف كشتار مردم عادي صورت گرفت نشان دهنده عمق كينه گروه‌هاي تروريستي نسبت به مردم مي باشد. آنچه در چابهار رخ داد نشانگر فعاليت گروه‌هاي تروريستي است كه از سوي دولت‌هاي غربي مورد حمايت قرار گرفته‌اند و بي شك مسئوليت اين اقدامات تروريستي بر عهده دولت‌هاي غربي به عنوان حاميان اصلي اين گروه‌ها در ايران است.

وقوع این اقدام تروریستی بزدلانه وکورکورانه و بر عهده گرفتن آن توسط یک جریان ضدایرانی به نام «حرکت انصار ایران» نشانگر آغاز دور جدیدی از توطئه‌های دشمنان ایران در منطقه است که با هدف ناامن نمودن کشور و اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی طراحی شده و دنبال می‌شود.
 
 حادثه تروریستی مسجد امام حسین چابهار، یک بار دیگر نشان داد که استکبار جهانی از دین مبین اسلام و نماز مسلمین وحشت دارد و همواره با کینه توزی تمام جهت حمله به نمازگزاران برنامه ریزی می کند. اگر چه این بار نیز با هوشیاری برادران بسیجی و نیروی انتظامی، توطئه دشمن آن طور که می خواستند عملی نشد، اما با این وجود سبب شهادت دو نفر از برادران بسیجی و مجروح شدن چند تن دیگر از هموطنانمان گردید.

مجمع تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی(اتحادیه سوم) به‌عنوان عضوی از بدنه جنبش دانشجویی از مردم عزیز سیستان و بلوچستان اعم از شیعه وسنی  می‌خواهد بیش از هر زمان دیگری وحدت و برادری خود را ثابت کنند زیرا که بطور حتم برنامه ریزی‌های دیگری برای  اختلاف افکنی میان مردم مسلمان سیستان و بلوچستان در دست دشمنان است که امت همیشه سرافراز دست در دست هم مثل همیشه این توطئه ها را ناکام خواهند گذاشت.

همچنین مجمع تشکلهای اسلامی دانشگاه آزاد اسلامي با محکوم کردن اين جنايت و عرض تسليت به محضر حضرت ولي عصر(عج)؛ مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) و ملت شريف ايران اسلامي؛ به خصوص مردم استان سيستان و بلوچستان از مسئولان امنیتی کشور میخواهد تا با هوشیاری تمام جهت ایجاد  امنیت جانی و روانی مردم بکوشند تا مردم عزیز احساس ناامنی نکنند.
                                                                                
انتهاي پيام/
برچسب ها: تروریست ، غرب ، چابهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار