عبداله چمن گلی پس از برکناری از سمت سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: اگر با رفتن من کشتی به موفقیت می‌رسد، می‌روم و سکوت می‌کنم.

عبداله چمن گلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: نمی‌دانستم انتخابم به عنوان برترین مربی سال 2012 جهان این قدر برای محمد بنا سنگین است که هنوز ساعتی از حضورش در راس امور فنی رشته فرنگی نگذشته بود که در اولین اقدام من را برکنار کرد.
 
وی ادامه داد: حالا متوجه شدم که طی هفته‌های گذشته بنا از چه چیزی ناراحت بوده است. اگر می‌دانستم وجودم اذیتش می‌کند خودم می‌رفتم و دیگر نیازی به تشویش اذهان عمومی نبود. 

* فقط می‌توانم بگویم متاسفم!

قهرمان سابق آسیا با اشاره به این که برای دریافت جایزه بهترین مربی سال 2012 دنیا به کشور لیتوانی نخواهد رفت، تصریح کرد: وقتی در کشور خودم شاهد چنین برخوردهایی هستم با چه انرژی و روحیه‌ای برای دریافت جایزه سفر کنم. مسئولان فدارسیون کشتی ایران حتی یک قدردانی و تبریک خشک و خالی از من نکردند و از این بابت واقعا متأسفم.

چمن گلی با آرزوی موفقیت برای کشتی و محمد بنا خاطر نشان کرد: من بدنبال پست و مقام در کشتی نبوده و نیستم ‌همواره هدفم خدمت‌ به این رشته مدال آور است و در حال حاضر برای آنکه کشتی دچار حاشیه نشود سکوت می‌کنم و قضاوت را به عهده مردم می‌گذارم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار