رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با صدور دو پیام جداگانه، جان باختن ۲۶ دانش آموز بروجنی در سانحه سقوط یک دستگاه اتوبوس و حادثه تروریستی چابهار را از سوی خود و سایر اعضای این کمیسیون تسلیت گفت.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران در پیام محمدمهدي زاهدي رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس آمده است: خبر جان‌‌باختن ۲۶ تن از دانش آموزان عزیز این مملکت و نیز مجروح شدن ۱۸ تن دیگر در حادثه دردناک سقوط یک دستگاه اتوبوس که در قالب راهیان نور عازم مناطق جنگی بودند؛ اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی را به شدت متأثر کرد.

اینجانب از طرف اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس وقوع این حادثه تأثرانگیز را به خانواده محترم بازماندگان تسلیت عرض کرده و به خانواده این عزیزان اطمینان می دهم که بررسی علت وقوع این حادثه را در دستور کار این کمیسیون قرار داده و نتیجه را به استحضار ملت عزیز خواهیم رساند.

همچنین رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پیام دیگری با محکوم کردن حادثه تروریستی چابهار آورده است: خبر تأثرانگیز حادثه تروریستی چابهار و نیز شهادت دانشجوی بسیجی شهید حامد بزی و دانش آموز بسیجی شهید مرتضی آسوده که در این حادثه به درجه شهادت نائل آمدند، به شدت اسباب حزن و اندوه را فراهم آورد.

اینجانب ضمن محکوم کردن این عملیات تروریستی، شهادت این بزرگواران را تبریک و تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان آن عزیزان سفر کرده اجر جزیل و صبر جمیل از خداوند منان مسألت دارم.

در ضمن از دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی می‌خواهم تا عاملان این جنایت کثیف که با هدف تفرقه افکنی میان شیعه و سنی صورت می گیرد را سریعاً شناسایی کرده و به سزای اعمال ننگینشان برسانند.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: اتوبوس ، زاهدی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار