کلهر در خصوص ارزیابی اش از بازی تیم پرسپولیس مقابل راه آهن گفت: پرسپولیس کار سختی مقابل تیم منسجم راه آهن خواهد داشت راه آهنی ها بازیکنان خط میانی خوبی دارند و در این بازی تاثیر گذار خواهندبود.

محمود کلهر، کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران  افزود:  تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه راه آهن باعث شده این تیم از لحاظ اجرایی و مالی مقتدر در لیگ برتر ظاهر شود و این تیم می تواند جزء سه تیم بالایی لیگ دوازدهم باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: پرسپولیسی ها بر عکس تیم حریف هنوز از بحران خارج نشده و مشکلات زیادی دارند پرسپولیس از لحاظ مهره دچار کمبود نیست اما مشکل اساسی این تیم در کار گروهی و تیمش است.

کلهر بیان کرد: برخی از بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی خیلی تاثیر گذار هستند اما در تیم سرخپوشان کارایی لازمه را ندارند و به نظر می رسد ژوزه نتوانسته آنها را توجیه کند.

وی تصریح کرد: از زمانی که گل محمدی به پرسپولیس آمده وضعیت این تیم مقداری بهتر شده و ژوزه مسئولان را مجاب کرد که از وی مشاوره بگیرد چرا که گل محمدی شناخت خوبی از کارایی بازیکنان پرسپولیس دارد.

وی درباره تقابل ژوزه با دایی گفت: با توجه به این که دایی زمانی سرمربی پرسپولیس بوده انگیزه بالایی برای رویارویی با تیم سابقش دارد به طور حتم تقابل این دو مربی با هم جذاب و دیدنی خواهد بود ، علی دایی جایگاه مشخصی در فوتبال کشورمان دارد و به طور حتم مسائل اخلاقی را در این بازی زیر پا نخواهد گذارد.

وی عنوان کرد: مانوئل ژوزه هنوز نتوانسته خودش را با فوتبال ایران و پرسپولیس هماهنگ کند و با جو ورزشگاه آزادی آشنایی پیدا نکرده است.

وی در خصوص نبود علی کریمی در این بازی گفت: نبود علی کریمی می تواند تاثیر منفی در تیم پرسپولیس داشته باشد متاسفانه ژوزه به جای این که اتحاد را در تیم برقرار کند خیلی زود تصمیم گرفت که کریمی را کنار بگذارد و بحران را در تیم بیشتر کرد.

کریمی با خلاقیتش می تواند گره گشای این بازی باشد که متاسفانه سرمربی پرسپولیس وی را کنار گذاشته است.

وی در مورد تشویق علی دایی توسط تماشاگران پرسپولیس گفت: به طور حتم علی دایی جایگاه ویژه و مشخصی در بین هواداران پرسپولیس دارد و آنها وی را هم در ورزشگاه تشویق خواهند کرد ، برای علی دایی سخت است که مقابل تیم سابقش قرار بگیرد اما وی مربی حرفه ای است و به طور حتم تمام تمرکزش را روی موفقیت تیم راه آهن خواهد گذاشت./ق

برچسب ها: کلهر ، فوتبال ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار