معاون بازاريابي و فروش داخلي سايپا گفت: تمام محصولات پيش فروش شده سايپا که موعد تحويل آنها قبل از تاريخ 12 مهرماه بوده، با قيمت هاي مصوب قبلي تحويل مشتريان مي شود.

محمدحسن گرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در خصوص مصوبه اخير سازمان حمايت توليد کنندگان و مصرف کنندگان گفت: بر اساس اين مصوبه، محصولات سايپا که از تاريخ 12 مهرماه امسال به قبل پيش فروش شده اند، مشمول افزايش قيمت جديد مصوب نمي شوند.

وي ادامه داد: دعوتنامه مشتريان محصولات سايپا و پارس خودرو که موعد تحويل آن ها تا پايان شهريور ماه بوده با قيمت هاي سابق صادر شده و اين خودروها با قيمت قبلي به دست مشتريان خواهد رسيد.

گرمان اظهار داشت: در صورتي که مشتريان وجه مازادي به حساب شرکت واريز کرده باشند، اين مبلغ به آنها بازگردانده مي شود و با نمايندگان مختلف در اين حوزه برخورد خواهد شد.

گرمان در خصوص ديگر محصولات پيش فروش شده که موعد تحويل آنها از زمان ابلاغ مصوبه جديد سازمان حمايت در تاريخ 12 مهرماه امسال با قيمت هاي جديد به دست مشتري مي رسند./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Germany
علی
۲۱:۲۶ ۳۰ مهر ۱۳۹۱
من 24 اسفند 90 برای مگان تحویل مهر91 ثبت نام کرده ام، اینکه تا 12م نداده اند مشکل من است؟؟؟ 20 میلیون آن موقع الان 40 میلیون می ارزد ولی با کمال بی شرمی برای من دعوت نامه فرستاده اند 23 میلیون و 800 هزار تومان دیگر تا 2 آبان به حساب بریزم.
آخرین اخبار