دبيرخانه تخصصي جشنواره فيلم شمسه در منطقه 22 آغاز به كار كرد.

حسين مرادي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: جشنواره فيلم شمسه سعي دارد تا همپاي ديگر جشنواره هاي دوازده گانه ي شمسه با به تصويركشيدن و مطرح كردن سوالات مرتبط با فعاليتش، درخواست هاي واقعي شهروندان  را از مديران شهري به تصوير كشد و از اين طريق، ملاكي براي اقدامات مديريت شهري و مشاركت آگاهانه شهروندان محسوب شود.
 ضمن آنكه زمينه ايجادانگيزه و خلاقيت را در بين شهروندان در اين رشته هنري بوجود آورد.
وي افزود: دبير و هيئت داوران ستاد جشنواره فيلم شمسه در منطقه مستقرمي شوند تا به داوري در مورد آثار ارسال شده از مناطق 22 گانه تهران به دبيرخانه تخصصي فيلم شمسه بپردازند.  
شهردار منطقه 22 كه طي حكمي از سوي محمد هادي ايازي معاون امور اجتماعي وفرهنگي شهرداري تهران به رياست ستاد دومين جشنواره فيلم شمسه منصوب شده است، در توضيح شرايط و نحوه ارسال آثار به اين جشنواره خاطرنشان كرد: شهروندان مي توانند هر يك از فيلمهاي حداقل 180 ثانيه اي تهيه شده و يا آثار توليدي خود از سال 85 تا كنون را در يك لوح فشرده با موضوعات گوناگون و موضوعات شهري نظير آسيبهاي اجتماعي، ترافيك، خدمات شهري،فرهنگي و ... به سراي محله  خود حداكثر تا پايان ديماه امسال ارائه كنند.
 فعاليت جشنواره فيلم شمسه كه از 24 مهر ماه سال 91 كليد خورده، انشاالله تا پايان ارديبهشت ماه سال 92 با معرفي نفرات و آثار برگزيده ادامه خواهدداشت
شهردار منطقه 22 افزود: جشنواره فيلم شمسه فرصت مناسبي است تا با استفاده از اساسي ترين ابزار هنر و بهره گيري از تاثير گذاري آن ، ضمن افزايش علاقه مندي عمومي در دقت نظر نسبت به شناسائي محيط زندگي شهري،مشاركت شهروندان در بالا بردن كيفيت مادي و معنوي ساختار محله و روابط وتعاملات ساكنان آنها بيش از پيش تقويت شود. /ز
برچسب ها: دبیرخانه ، شمسه ، تخصصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار