مانور خدمت رسانی شهید بِزی با اعزام گروه جهادی و مقر بهداری به شهرستان‌های چابهار و نیکشهر توسط قرارگاه جهادی شهید شوشتری، در 13 آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، قرارگاه جهادی شهید شوشتری در پي حادثه تروريستي چابهار و در پاسخ به این اقدام تروریستی، پیامی صادر کرد.

متن اين پيام در ذيل آمده است

بسم رب الشهدا و صدیقین

جهاد و شهادت از جمله فضائل دین مبین اسلام می‌باشد که خداوند متعال جامه بی بدیل و خلعت آسمانی این فضائل و رحمات خاصه خود را تنها به معدود و محدود بندگان خویش عطا می‌نماید. بندگانی که در طول حیات دنیوی خویش همواره با ایثار و از خودگذشتگی در طاعت خالق و خدمت مخلوق می‌باشد.

شهید بزرگوار، دانشجوی بسیجی و جهادگر حامد بِزی در زمره جهادگرانی بود که علاوه بر تحصیل علم و تهذیب نفس به جهاد خدمت رسانی در اردوهای محرومیت زدایی نیز فعالیت می‌نمود.

قرارگاه جهادی شهید شوشتری که به تاسی از سردار رشید سپاه اسلام نورعلی شوشتری (علمدار جهادگران) در استان ولایتمدار و دیندار سیستان و بلوچستان توفیق خدمت رسانی دارد؛ ضمن تبریک و تسلیت شهادت این جهادگر خستگی‌ناپذیر و دانش آموز بسیجی مرتضی آسوده به ساحت حضرت امام خامنه‌ای و مردم خونگرم سیستانی و بلوچ؛ اقدام جنایتکارانه آمریکای جهانخوار و سرویس‌های جاسوسی کشورهای استکباری را محکوم می‌نماید.

این قرارگاه برای اثبات حقانیت دین مبین اسلام به خون پربرکت شهدای عزیز این اقدام تروریستی؛ در آینده‌ای نزدیک گروه جهادی و مقر بهداری متشکل از پزشکان عمومی، تخصصی و دندانپزشکان با هدف معاینه و درمان مردم مناطق محروم شهرستان‌های چابهار و نیکشهر را اعزام می‌نماید.

این مانور خدمت رسانی با استقرار تیمی از پزشکان و دندانپزشکان در پایگاه بسیج مسجد چابهار و تعدادی از روستاهای دورافتاده و صعب العبور آن منطقه به مدت 5 روز انجام خواهد شد تا ضمن تقویت بیش از پیش وحدت میان شیعه و سنی پاسخ محکمی باشد به اقدام تروریستی استکبار جهانی و عرض ارادتی به مقام جهادگر شهید حامد بِزی و سایر شهدای مظلوم آن استان.

این مانور با همکاری سازمان بسیج سازندگی، سپاه سلمان و سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، شهید حامد بِزی که به همراه مرتضی آسوده در حادثه تروریستی چابهار به شهادت رسید از دانشجویان جهادگری بود که در اردوهای جهادی نیز حضوری فعال داشت.

انتهای پیام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار