سرگرد يوسف وند، از دستگيري يک سارق جيب بر در محدوده متروي صادقيه خبر داد و به تشريح جزييات پرونده اين متهم پرداخت.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سرگرد عليرضا يوسف وند، سرپرست کلانتري 133 شهرزيبا،، ضمن اشاره به دستگيري يک جيب بر که در محدوده ايستگاه متروي صادقيه از شهروندان سرقت مي کرد، به تشريح جزييات شناسايي و دستگيري اين متهم پرداخت.
 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" با شکايت هاي تعدادي از شهروندان که در محدوده ايستگاه هاي متروي صادقيه تردد داشتند، در خصوص سرقت هاي انجام شده و جيب بري هاي صورت گرفته در اين خصوص، اقدامات ماموران اين يگان براي شناسايي و بازداشت متهم آغاز شد.
 
وي ادامه داد:" با تحقيقات انجام شده و به دست آوردن اطلاعات دقيق از مظنونيني که در ايستگاه هاي متروي تهران اقدام به پرسه زني مي کردند و همچنين بررسي دوربين هاي ايستگاه هاي مترو و داخل واگن ها ماموران توانستند اين سارق را که به بهانه هاي مختلف از شهروندان سرقت مي کرد شناسايي و براي دستگيري وي اقدام کنند.
 
سرگرد يوسف وند تصريح کرد:" بلافاصله ماموران تجسس کلانتري با هماهنگي هاي انجام شده با ماموران يگان انتظامي ايستگاه متروي تهران بزرگ اين فرد را که در ايستگاه متروي صادقيه در حال تردد و سوژه يابي بود، را در عملياتي غافلگيرانه بازداشت کردند.
 
گفتني است، اين متهم که بابک نام داشت در کلانتري علاوه بر اعتراف به جرم خود به ارتکاب ده ها فقره سرقت ديگر نيز اعتراف کرده و براي بررسي هاي تکميلي به دادسرا منتقل شد./ل
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.