سازمان بسیج مساجد و محلات به مناسبت حادثه تروریستی چابهار بيانيه‌اي صادر کرد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سازمان بسیج مساجد و محلات به مناسبت حادثه تروریستی چابهار و شهادت دو تن از اعضای بسیج پایگاه مقاومت مسجد امام حسین(ع) بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بيانيه به شرح  ذیل است:

بار دیگر اخلاص، فداکاری و هوشیاری بسیجیان همیشه در صحنه، توطئه عوامل خودفروخته استکبار را خنثی کرد و جوانان پاک باخته بسیجی با نثار خون خود، مانع از اجرای نقشه شوم دشمنان اسلام در به خاک و خون کشیدن نمازگزاران نماز وحدت‌بخش جمعه در چابهار شدند.

در جریان این خنثی سازی، دو تن از بسیجیان فداکار عضو پایگاه مقاومت مسجد امام حسین (ع)، ضمن شناسایی و ممانعت از ورود یک عنصر تروریستی به محل برگزاری نمازجمعه وی را مورد تعقیب قرار داده که به هنگام تعقیب بر اثر انفجار جلیقه عنصر انتحاری، این عزیزان به درجه رفیع شهادت نائل گشته و به خیل عظیم شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی می‌پیوندند.

بدون تردید شهادت این دو عزیز بسیجی باعث رسوایی بیش از پیش دشمنان کوردل اسلام گشته و عزم و اراده مردم مسلمان منطقه را در راه تحقق آرمان‌های بلندانقلاب اسلامی و مقابله با توطئه‌های ایادی استکبار، راسخ‌تر خواهد ساخت.

سازمان بسیج مساجد و محلات شهادت پرافتخار شهیدان بسیجی مرتضی آسوده و حامد بزی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای و ملت بزرگ ایران اسلامی خصوصا مردم متدین و انقلابی چابهار و خانواده معظم این شهیدان گرانقدر تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آنها و شفای عجل برای آنها و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/ش3
برچسب ها: بیانیه ، بسیج ، شهادت ، چابهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار