قطعه "عذاب" با هم صدايي مشترك "ياسر داووديان" و" بابك زرين"، با برخورداري از اصول موسيقايي صحيح براي مخاطبان خاطره ساز مي شود.

بابك زرين؛ آهنگساز مطرح كشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران ؛ضمن بيان اين مطلب؛ افزود: از ساليان پيش دوستان ما در شركت هاي مختلف، علاقه مند بودند كه من به دليل سابقه فعاليت در زمينه موسيقي اپرا، علاوه بر آهنگسازي در زمينه خوانندگي نيز تجربياتي  كسب كنم.
وي ادامه داد: ياسر داووديان خواننده اي است كه علاوه بر رابطه دوستي، از لحاظ صدايي نيز رابطه خوبي با وي داشته ام و به همين دليل هم صدايي با وي را در قطعه عذاب پذيرفتم.
وي اظهار داشت: هميشه در كارهايم سعي كرده ام علاوه بر در نظر گرفتن حس، تئوري هاي تخصصي موسيقايي را نيز رعايت كنم و تصور مي‌كنم اين اتفاق در عذاب هم رخ داده است.
زرين خاطرنشان كرد: "عذاب" در آلبوم رسمي "ياسر داووديان" هم حضور دارد و تصور مي كنم اين اثر براي مخاطبان خاطره ساز مي شود.
گفتني است؛ "بابك زرين" از شاگردان زنده ياد "بابك بيات" بوده و با خوانندگان سرشناسي چون رضا صادقي، حميد حامي، ماني رهنما، فريدون آسرايي و محمد عليزاده همكاري داشته است./ص
برچسب ها: موسیقی ، آلبوم ، قطعه ، مخاطب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار