دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مسابقات جام باشگاههای آسیا با اعلام درخواست فدراسیون دوچرخه سواری ایران به هیئت رییسه آسیایی صورت گرفت.

اصغر خالقی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات جام باشگاههای آسیا سالانه باید 3بار برگزار شود ولی تا سال 2011 این مسابقات انجام نمی گرفت در حدود یک سال پیش از سوی فدراسیون به هیئت رئیسه دوچرخه سواری آسیا پیشنهاد دادیم که میزبانی مسابقات 2012 را عهده دار شویم وآنها نیز از این پیشنهاد استقبال کردند به همین منظور این مسابقات در ایران برگزار می شود، گمان می  کنم تاکنون میزبان خوبی بوده ایم وهمین روند نیز تا پایان مسابقات ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: برای دور بعد مسابقات قرار شده که به تمام کشورهای آسیایی نامه بزنیم تا اگر کشوری داوطلب میزبانی شد مسابقات در آن کشور برگزار شود ولی اگر چند کشور اعلام آمادگی کنند، با نظارت   UCI جلسه ای تشکیل می دهیم تا تکلیف میزبانی مشخص شود امادر صورتیکه هیچ کشوری اعلام آمادگی نکرد، میزبانی را خودمان برعهده خواهیم گرفت.

خالقی در ادامه بیان داشت: در صورتیکه میزبانی دور بعد را به عهده بگیریم هزینه ها را از طریق درآمد زایی در طول مسابقات تأمین می کنیم.

وی در خصوص مربی لهستانی در ایران گفت: با مربی لهستانی به توافق رسیدیم، الکساندرو تولومونوف در طول این مسابقات نیز در تهران حضور پیدا کرده است و پس از مشاهده توانایی رکابزنان ایرانی تمایل بیشتری به حضور در کشورمان پیدا کرده است.

خالقی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با اقداماتی که صورت داده ایم میزبان خوبی برای مسابقات باشیم وبا حضور مربی لهستانی در ایران آینده روشن برای دوچرخه سواری ایران رقم بخورد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار