نسرین خزانی، سرمربی تیم والیبال بانوان متین ورامین گفت: متاسفانه والیبال بانوان امسال هم مثل گذشته با مشکل حامی و اسپانسر مواجه است.

نسرین خزانی سرمربی تیم والیبال بانوان متین ورامین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: وقتی در تهران باشگاه ها تمایل چندانی به تیم داری در بخش بانوان ندارند ما به هزینه های اندک و حضور حتی یک حامی مالی باید قانع باشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر چون سقف قرار داد  برای امسال 60 میلیون ریال است،‌ هیچ یک از بازیکنان صاحب نام و ملی پوش حاضر به عقد قرارداد با این تیم نشده اند و هنوز هم بدون تیم هستند.

وی تصریح کرد: من نمی‌توانم به بازیکنان وعده های دروغین درخصوص عقد قرارداد با مبالغ سنگین بدهم چون در این صورت در پایان فصل نمی‌توان به آنها پول داد، به همین دلیل از ابتدا با مبالغ کم قرارداد می‌بندم که به مشکل برنخوریم.

وی خاطر نشان کرد: امسال وضعیت حامی مالی در لیگ والیبال بانوان زیاد خوب نیست، من اگر با این بودجه اقدام به همکاری با ورامینی ها نمی‌کردم آنها نسبت به حمایت از بانوان صرف نظر کرده و لیگ باید فقط با سه الی چهار تیم برگزار می‌شد.

خزانی یادآور شد: مسئولان باشگاه متین ورامین از من کسب عنوان اول تا سومی را می‌خواهند، امیدوارم شرایط به گونه ای فراهم شود که بتوانیم به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنیم و مسئولان باشگاه را به تیم داری در سنوات آینده هم امیدوار کنیم./آق
برچسب ها: نسرین ، وعده ها ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار