آخرین نظرات تحلیلگران توجه به این نکته را افزایش می دهد که اندروید روبه نابودی است و گوشی تلفن همراه و نرم افزارهای کامپیوترها هنوز به قوت خود باقی هستند.

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران و به نقل از پی سی ورلد گوگل یکی از مهم ترین نقش های ویژه را در اندروید ایفا می کند.

بنابراین گزارش بیشتر سیستم اندروید و قریب به اتفاق بیشتر آن ها برای تلفن های هوشمند طراحی شده است و نیاز های کاربران کامپیوتر را به درستی تامین نمی کند.

آمارها نشان می دهد استفاده کاربران از کامپیوتر نسبت به سایر وسایل ارتباطی 5 برابر بیشتر اختصاص دارد اما هم اکنون گوگل در تلاش برای شناسایی بیشتر عملکرد تبلت های اندرویدی است.

گفتنی است، ویندوز 8 امکانات جدید و ویژه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.

بررسی ها نشان می دهد دستور العمل های زیادی برای توسعه دهندگان تبلت وجود دارد که مشوق های حیاتی و ساپورترهای مالی نقش مهی را در این زمینه ایفا می کنند ، گوگل در تلاش زیادی برای شناسایی عملکرد بیشتر تبلت است تا به سرعت رو به نابودی نرود.

نتایج گزارشات نشان می دهد راه اندازی سیستم عامل های جدید مایکروسافت نگرانی های شرکت های ASVS و  Lenovo و شرکای آن ها زیاد کرده است.

در حال حاضر اندروید اختصاص به رسانه های ارزان قیمت دارد که گوگل هزینه های زیادی را برای جبران این خسارت می پردازد مخصوصاً اگر Apple تولید ipad های مینیاتوری را رایج کند./ح
برچسب ها: ویندوز ، تبلت ، اندرویدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار