مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 50 واحدهای صنعتی استان اردبیل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /  محمد ملاطفی در نشست با جمعی از صنعتگران و تولید‌کنندگان در اردبیل که ظهر امروز در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل برگزار شد، افزود:‌ استقرار این واحدها سبب شده تا خدمات‌رسانی به آنها با سهولت بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در این استان 15 شهرک و ناحیه صنعتی فعال هستند، گفت: بخشی از این واحدها با ظرفیت مناسب در حال تولید و ارائه خدمات هستند اما بخشی دچار مشکلات و تنگناهای متعدد به ویژه سرمایه در گردش و تعدیل توان مالی در خرید مواد اولیه می‌باشند که در این زمینه اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم نیز انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ، استان اردبیل را استان در حال توسعه و گذر از سنتی به صنعتی شدن توصیف کرد و افزود: ما 50 درصد عوارض واحدهای صنعتی را صرف تامین زیر‌ساخت‌های مورد نیاز در خود شهرک‌ها می‌کنیم تا بخش عظیمی از توانمندی آنها به رشد و بالندگی برسد.

ملاطفی با اشاره به اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی از این 50 درصد در تامین زیر‌ساخت‌ها، بخشی را صرف تجهیز شهرک‌ها به ساختمان و خودروها و تجهیزات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی می‌کند، گفت: در کنار آن توسعه فضای سبز و مجهز شدن شهرک‌ها به برخی زیر‌ساخت‌های دیگر امری ضروری و بسیار کارساز است./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.