پیتر تایلور پس از پشت سرگذاشتن 15 ماه به عنوان سرمربی تیم ملی بحرین،از سمت خود کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگذاری روئیترز، پیتر تایلور که کمک مربی اسبق تیم ملی انگلیس نیز بوده است، به دلیل کسب نتایج ضعیف درمدت 15 ماهی که سمت سرمربی گری تیم ملی بحرین را برعهده داشته است از این عنوان کنار گذاشته شد.
وی در این ارتباط گفت: فدراسیون فوتبال بحرین این تصمیم را گرفته است، آنها به دنبال تغییر بودند چرا که از نتایج اخیر بدست آمده رضایت نداشته اند.
تایلور در گذشته سرمربی تیم هایی چون لیختر سیتی و لیورپول بوده و تیم ملی انگلیس را نیز در دیدار سال 2000 مقابل ایتالیا هدایت کرده است.
وی در ارتباط با اخراجش به روئیترز گفت: باخت های اخیر تنها به دلیل این است که بازیکنان در فرم ایده آل نبودند و اکثرا در مصدومیت به سرمی‌برند و یا آماده نبودند، چراکه دیدارهای لیگی کمی برگزارشد.
گزارش ها حاکی از آن است که بحران سیاسی حال حاضر در بحرین سبب شده تا این تیم چنین نتایج ضعیفی را بگیرد چرا که مردم از وضع فعلی این کشور و  کشتار افراد بی گناه توسط حکومت این کشور بسیار پریشان هستند انگیزه بازی کردن ندارند، اما سرمربی این ادعاها را ردکرد چراکه به طور قطع تحت تاثیر فشار های غربی است؛ برای اینکه جو سیاسی بحرین عادی جلوه داده شود.
وی همچنین افزود: بعضی از بازیکنان بسیار مستعد هستند، اما بعضی از آنها باید تلاش کنند و بسیار قوی تر شوند آنها باید روی آمادگی جسماني خود بسیار خوب کار کنند.
گفتنی است بحرین تا به حال به هیچ جام جهانی راه نیافته است و در حال حاضر نیز در رنکینگ های فیفا 115 است.
آنها در دور مقدماتی جام جهانی 2014 در آسیا نیز به سرعت حذف شدند./آق
برچسب ها: مربی ، اسبق ، مصدومیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار