معاون مديرعامل شرکت ملي گاز ايران: شرکت ملي گاز ايران آماده ارائه خدمت به مردم در فصل زمستان را دارد به طوري که 600 ميليون مصرف براي فصول سرد پيش بيني کرده است.

مصطفي کشکولي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب که بيش از 600 ميليون مترمکعب گاز براي اوج پيک سرماي زمستان پيش بيني شده است افزود: از ابتداي امسال نشست هاي منظمي با هدف تامين و توزيع سوخت( سوخت مايع و گاز) زمستاني در بخش هاي مختلف وزارت نفت از جمله شرکت ملي گاز و شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي برگزار و هماهنگي هايي در اين راستا صورت گرفته است.

کشکولي تصريح کرد: تعميرات اساسي در پالايشگاه ها، خطوط انتقال، تاسيسات تقويت فشار و شبکه هاي توزيع انجام شده است مشکلي در ارائه خدمات گازي براي زمستان نداريم.

معاون مديرعامل شرکت ملي گاز ايران با تاکيد بر اينکه هم اکنون ظرفيت انتقال روزانه 70 ميليون مترمکعب از طريق شبکه خطوط سراسري وجود دارد اظهار داشت: بهره برداري از خط سوم سراسري آذربايجان‌( لرستان – رشت) در يک هفته آينده صورت مي گيرد همچنين دو ايستگاه تقويت فشار پارچين و سمنان در آينده نزديک به بهره برداري مي رسد که با بهره برداري از اين طرح ها، انتقال گاز به شمال کشوربه نحو قابل توجهي تقويت مي شود.

وي در خصوص گازرساني به نيروگاه ها و صنايع گفت: گاز مورد نياز به اين بخش ها با هماهنگي انجام شده با شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران و وزارت نيرو ميان اين بخش ها توزيع مي شود./عب

برچسب ها: گاز ، نفت ، پالایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار