نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، از جان باختگان حادثه تصادف اتوبوس دانش آموزان بروجن، به عنوان ترویج كنندگان فرهنگ ایثار و شهادت یاد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

‌حجت الاسلام محمدعلی نكونام، در آیین تدفین 26 دانش آموز و فرهنگی بروجنی جان باخته در سانحه تصادف در محور دهدز به لردگان، اظهار داشت: این افراد برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به این اردوها اعزام شدند.

وی، با تسلیت این حادثه ناگوار به بازماندگان و والدین جان باختگان، اظهار داشت: این یك امتحان الهی است كه باید در برابر مشیت الهی صبر پیشه كنیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهركرد، با بیان رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان به ویژه دانش آموزان، از ضروریات امروز نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام نکونام، به حضور دانش آموزان در جبهه های نبرد حق علیه باطل طی سال های دفاع مقدس اشاره كرد و افزود: وظیفه دانش آموزان در زمان حاضر، حضور در جبهه های علم آموزی و ادامه راه شهیدان گرانقدر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهركرد: 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه رانندگی شد و به ته دره ای سقوط کرد که در این سانحه دلخراش، 26 دانش آموز کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.