شبکه تلويزيوني ان بي سي نيوز امروز در گزارشي از فعاليت هاي پنهان گروهي از آمريکايي‌ها به سرکردگي "مارک والاس"، نماينده سابق آمريکا در سازمان ملل و زير نظر سيا و موساد خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از ان بي سي نيوز، اين دفتر که اشغال کنندگانش آن را "اتاق جنگ" مي خوانند متعلق به يک گروه خصوصي غير انتفاعي زير نظر موساد و سيا است و ماموريت آن در راستاي جنگ اقتصادي عليه جمهوري اسلامي ايران است.

نويسنده اين گزارش افزود مارک والاس، نماينده سابق آمريکا در سازمان ملل اين گروه را هدايت مي کند و روساي سابق سيا و موساد از اعضاي هيئت مشاوره آن هستند.

ايجاد جنگ رواني کوچکترين بخش فعاليت اين گروه است. آنها همچنين با دوستان خود در کنگره براي تشديد تحريم هاي عليه ايران لابي مي کنند.

اين تلاشها در حالي صورت مي گيرد که تعيين ميزان تاثير تحريم هاي اقتصادي آمريکا و اتحاديه اروپا عليه ايران کاري دشوار است و در عين حال افرادي در آمريکا هستند که سخت مخالف اين اقدامات هستند.

"هارون مغول"، عضو بنياد جديد آمريکا و استاد دانشکده حقوق فوردهام گفت: اين اقدامات و اقدامات مشابه آن، غير اخلاقي است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Germany
جواد شاملو
۲۱:۵۷ ۲۹ مهر ۱۳۹۱
ای شغال صفتان بچرخید تا بچرخیم.
اگ به زمین بروید به آسمان بروید باز هم به یاری خداوند متعال و همت مردم عزیز و با غیرت ایران مغلوب ایران هستید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۳۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۱
ما جز خدا از هيچ كسي ترس و واهمه اي نداريم و دستمون رو پيش نامرد ها دراز نمي كنيم.اين درسي ست كه انبيا و اهل بيت به ما ياد دادند.
آخرین اخبار