چپ کردن اتوبوس حامل دانش آموزان 26 کشته و 18 مجروح بر جای گذاشت این در حالیست که دانش آموزان بابت رانندگی غیر اصولی راننده تذکر داده بودند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دانش آموزان بازمانده از اتوبوس که شب گذشته در مسیر برگشت دچار سانحه شد 26 کشته و 18 مجروح بر جای گذاشت.

یکی از دانش آموزان مجروح این حادثه که آسیب زیادی دیده بود در خصوص نحوه وقوع حادثه گفت: در مسیر برگشت در حال حرکت بودیم، سرعت اتوبوس بسیار زیاد بود، ترمز بریده بود و راننده قادر به کنترل اتوبوس نبود و اتوبوس چپ کرد.

دیگر دانش آموز زخمی این حادثه گفت: باران می‌بارید، اتوبوس از مسیر حرکت اصلی خارج شد و راننده موفق به کنترل خودرو نشد و اتوبوس چپ کرد.

دانش آموز دیگری که بر اثر وقوع این سانحه آسیب بسیاری دیده بود با گلایه از عملکرد راننده اتوبوس اظهار داشت: راننده خیلی بد و با سرعت زیاد رانندگی می‌کرد، چندین بار بابت رانندگی غیر ایمن راننده تذکر دادیم و گفتند که با راننده در این خصوص صحبت خواهند کرد.

مسئول اورژانس نیز در خصوص حضور به موقع اورژانس در محل حادثه گفت: ساعت 7 و 30 دقیقه بود که با اورژانس تماس گرفته شد و اورژانس 2 تا 3 دقیقه طول کشید که به محل حادثه برسد، متاسفانه لغزندگی جاده باعث چپ کردن اتوبوس شده بود.

یکی دیگر از دانش آموزان در خصوص به موقع رسیدن اورژانس گفت: اورژانس زود رسید اما نیم ساعتی طول کشید تا جرثقیل برسد و اتوبوس را بلند کند تا از زیر اتوبوس خارج شویم.

علی اصغر عنابستانی استاندار چهارمحال بختیاری با اشاره به حادثه دلخراش کشته شدن 26 تن از دانش آموزان یادآور شد: این حادثه علاوه بر 26 کشته 18 مجروح نیز بر جای گذاشته که مجروحان به شهرکرد و اهواز منتقل شدند.

وی با تاکید بر اینکه از مجروحان این حادثه مراقبت کامل صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: مقدمات لازم برای انجام تدفین دانش آموزان کشته شده در این حادثه فراهم شده است./ل

برچسب ها: ظبل ، یبل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار