مجمع نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، در اطلاعیه ای، جان باختن 26 دانش آموز و فرهنگی شهرستان بروجن در حادثه ناگوار رانندگی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :
در اطلاعیه مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، با ابراز تسلیت به جامعه فرهنگیان و خانواده های دانش آموزان جان باخته، اعلام شده؛ نمایندگان مجلس، تاكنون چندین بار خواستار رفع نقاط حادثه خیز و ایمن سازی جاده لردگان ـ دهدز شده اند، اما اقدامی مطلوبی در این راستا صورت نگرفته است.

در این اطلاعیه، از وزارتخانه های راه و شهرسازی، و بهداشت و درمان، خواسته شده در خصوص این حادثه و نحوه امداد رسانی به حادثه دیدگان بررسی های لازم انجام شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهركرد: 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متآسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه رانندگی شد و به ته دره ای سقوط کرد که در این سانحه دلخراش، 26 دانش آموز کشته، و 14 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
روح الله نادي پور
۱۷:۰۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۱
با عرض همدردي و تسليت برخانواده هاي داغ دار ولي پس از چند روز ديگر اين شركت مسافرتي به كار خود ادامه ميدهد