سازمان بسیج دانشجویی کشور بيانيه اي را در محکومیت حادثه تروریستی در مسجد امام حسین (ع) چابهار صادر كرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، سازمان بسیج دانشجویی کشور درمحکومیت حادثه تروریستی در مسجد امام حسین (ع) چابهار و به شهادت رسيدن شهيد دانشجو حامد بزي و دانش آموز بسیجی مرتضی آسوده بيانيه‌اي را منتشر كرد.

متن بيانيه بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر خباثت استکبار جهانی از میعادگاه نماز و عبادت مسلیمن به جهانیان نمایانگر شد.

حادثه تروریستی مسجد امام حسین (ع) چابهار نشانگر وحشت همراه با کینه‌ورزی عمیق استکبار خونریز جهانی از وحدت و اجتماعات مسلمین است.

این توطئه سخیف اینبار با هوشیاری و فداکاری بسیجیان خنثی شد و دشمن نتوانست آنگونه که انتظار داشت به خواسته‌اش دست پیدا کند.

با این وجود این حادثه موجب شهادت دو نفر از بسیجیان عزیز، دانشچوی جهادگر بسیجی حامد بَزی و دانش آموز بسیجی مرتضی آسوده و همچنین مجروح شدن چند تن دیگر از هموطنان گرامی شد.

بی شک این اقدام لکه ننگ دیگری را بر پرونده سیاه ایادی استکبار افزوده است.

سازمان بسیج دانشجویی ضمن محکومیت شدید این عمل ننگین، شهادت این دو عزیز بسیجی را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، خانواده های آنها و نیز ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

ضمنا از ملت فهیم ایران به ویژه مردم غیور استان سیستان و بلوچستان می‌خواهد که با هوشیاری کامل و حفظ وحدت؛ توطئه دشمنان را خنثی کنند. همانگونه که در این حادثه، خون سنی و شیعه به هم آمیخت و وحدتی دیگر آفرید.

در پایان برای شهدای این حادثه تروریستی علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل را از خداوند متعال مسئلت می‌نمائیم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بسیج ، شهادت ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار